تلویزیون‌های وان پلاس سری Y1S به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت وان پلاس احتمالا در آینده‌ای نزدیک تلویزیون‌های جدید سری Y1S خود را در هند معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وان پلاس قصد دارد به زودی تلویزیون‌های هوشمند جدید خود را وارد بازار هند کند، این شرکت پیش از این در زمینه تولید تلویزیون فعالیت داشته است و احتمالاً دستگاه جدید خود را در قالب تلویزیون‌های سری Y1S عرضه خواهد کرد. این تلویزیون‌های هوشمند در دو مدل ۲۳ و ۴۳ اینچ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. شرکت وان پلاس تلویزیون‌های هوشمند سری Y1S را به همراه تلویزیون‌های سری U1S، Y و Q1 وارد بازار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که تلویزیون‌های سری Y1S وان پلاس دارای اندروید TV 11 هستند و اسپیکرهای ۲۰ وات آن از فناوری Dolby Audio پشتیبانی می‌کند. گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که صفحه نمایش تلویزیون‌های هوشمند وان پلاس سری Y1S از استاندارد HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد، وای فای دو بانده نیز از جمله دیگر ویژگی‌های تلویزیون جدید وان پلاس است.

محصولات جدید شرکت وان پلاس در هند از طریق Amazon، Flipkart و وب سایت رسمی شرکت تولید کننده به فروش می‌رسد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق عرضه تلویزیون‌های هوشمند وان پلاس سری Y1S و قیمت آن‌ها در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 549763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.