اولویت شهرداری ایلام برف‌روبی خیابان‌های دارای شیب تند است

سرپرست شهرداری ایلام با بیان اینکه فرآیند پاکسازی معابر عمومی و شریان‌های اصلی شهر ایلام امشب نیز مانند شب گذشته توسط نیروهای شهرداری در حال انجام است، گفت: برف‌روبی خیابان‌هایی با شیب تند در اولویت نیروهای شهرداری است.

به گزارش ایمنا، خالق منصوری اظهار کرد: ۳۵۰ تا ۳۷۰ نفر از نیروهای شهرداری ایلام با کاهش بار ترافیک شهری پاکسازی معابر عمومی شهر ایلام را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه این فرآیند تا صبح ادامه دارد و نمک‌پاشی همراه با مخلوط شن و ماسه در سطح خیابان‌های شهر ایلام در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در پاکسازی معابر عمومی شهر ایلام اول خیابان‌های دارای شیب تند و سرازیری در اولویت است و سپس هسته مرکزی شهر و در نهایت خیابان‌های نیمه‌فرعی یا فرعی دارای تردد بالا پاکسازی می‌شود.

سرپرست شهرداری ایلام با تاکید بر اینکه تمام خیابان‌های اصلی و پر تردد که در طرح تفصیلی و محدوده شهر ایلام است، مورد پاکسازی نیروهای شهرداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: نیروهای شهرداری با وجود سرمای هوا تا پایان یخبندان بعد از کاهش بار ترافیک شهری در طول شب اقدام به پاشیدن مخلوط نمک و شن می‌کنند.

وی در خصوص فرونشست دال‌سیل‌بند واقع در خیابان پونه شهر ایلام، تصریح کرد: دیواره این دال به علت باران فرونشست کرده و با جانمایی نیوجرسی و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی مسدود شده و فردا نیروهای شهرداری اقدام به تعمیر این دال خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 549748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.