محرومیت‌زدایی در گلدشت سرعت پیدا می‌کند

شهردار اهواز گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، محرومیت‌زدایی در گلدشت سرعت پیدا می‌کند.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با سردار هوش‌السادات فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء داشتیم مقرر شد، طرح محرومیت‌زدایی که از طریق قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حال اجرا است، سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: طرح تعریض پل نورد که از خواسته‌های قدیمی و طولانی شهروندان است در دست مطالعه قرار دارد که امیدواریم با طی مراحل قانونی خود و تصویب در مراجع ذی‌صلاح بتوانیم آن را انجام دهیم.

شهردار اهواز تصریح کرد: پروژه دفع آب‌های سطحی و فاضلاب مناطق گلدشت در حال پیگیری است، همچنین در راستای توسعه فضای سبز این منطقه و کوی سادات احداث پنج هزار متر نوار سبز از سوی شهرداری منطقه شش در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ایجاد دفتر تسهیل‌گری در این منطقه به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهری و ایجاد زمینه و تمایل مردم به استفاده از مجاری قانونی برای اقدامات ساخت و سازی خود در شهرهای دارای بافت ناکارآمد، در مرحله تأیید استانداری قرار داد تا توسط بخش خصوصی ایجاد و خدمات شهرداری به آن متصل شود.

امینی با اظهار امیدواری از اینکه اقدامات انجام شده توسط شهرداری و سازمان آب و فاضلاب اهواز رفع محرومیت در منطقه گلدشت را به همراه داشته باشد، افزود: با کاهش هزینه، کم کردن زمان و افزایش بازدهی، شهروندان تا حدودی راضی خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعامل و همدلی میان آبفا و شهرداری اهواز رضایت‌مندی مردم، استفاده بهینه از منابع و ارتقا بهره‌وری را در بر خواهد داشت، تاکید کرد: این روند باید ادامه داشته باشد تا با استفاده از ظرفیت‌های ملی، استانی، شهری، حمایت‌های بین‌بخشی و همچنین حمایت‌های شورای اسلامی شهر اهواز به یک مدیریت منسجم و هماهنگ تبدیل شویم و از ظرفیت‌ها برای کسب رضایت مردم تلاش کنیم.

کد خبر 549737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.