ایران می‌تواند صدرنشین گروه شود/ به کشور ایران علاقه‌مندم و امیدوارم به این کشور سفر کنم

سرمربی تیم‌ملی هندبال استرالیا گفت: تیم‌ملی ایران خیلی از ما بهتر بود و اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند صدرنشین گروه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تِیپ رمضانی پس از شکست تیم‌ملی هندبال استرلیا برابر ایران با نتیجه ۳۲ بر ۱۰؛ درخصوص این دیدار اظهار کرد: تیم‌ملی ایران برد خوبی کسب کرد، در جریان هستم که ایران در روزهای اخیر تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرده؛ ایرانی‌ها امروز در دفاع بسیار خوب کار کردند، به‌همین دلیل کارمان سخت شد و در حمله دچار مشکل شدیم؛ از عملکرد تیمم رضایت دارم، اما ایران بسیار بهتر از ما بود و به پیروزی رسید.

وی در ادامه درباره سایر بازی‌های مرحله‌گروهی افزود: دو بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی داریم، عربستان بسیار قدرتمند است. ما تا جایی که در توانمان بود حریفان را برای این رقابت‌ها آنالیز کرده‌ایم. شناخت زیادی از هند نداریم و در این مدت تلاش کردیم تا به شناخت خوبی از آن‌ها برسیم.

سرمربی تیم ملی هندبال استرالیا در خصوص صدرنشین احتمالی گروه دوم تصریح کرد: ایستادن یک تیم در رده اول به بازی ایران و عربستان بستگی دارد. اگر ایران در ادامه مسابقات بتواند مثل امروز بازی کند می‌تواند صدرنشین گروه باشد.

رمضانی در پایان ضمن تمجید از تیم‌ملی ایران، خاطرنشان کرد: من یکی از طرفداران ایران هستم و پیش از این هم به شیراز آمدم و از علاقه‌مندان به حافظ و سعدی هستم. به شهر اصفهان هم سفر کرده‌ام و فکر می‌کنم آنجا یکی از زیباترین شهرهایی است که دیده‌ام؛ من مردم ایران را دوست دارم و امیدوارم بزودی بتوانم دوباره به ایران سفر کنم.

کد خبر 549726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.