لزوم تامین امکانات برای مدیریت بحران برق

رئیس اداره برق شهرستان بوئین میاندشت گفت: برای مدیریت بحران برق به تأمین اعتبار برای تهیه امکاناتی مانند بالابر، جرثقیل و خودروی مناسب کمک نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نجاری امروز - سه‌شنبه ۲۸ دی ماه- در حاشیه بازدید نماینده شرکت توانیر از طرح‌های جهادی برق شهرستان بوئین میاندشت با اشاره به قطعی برق در منطقه به علت بارش برف و کولاک، اظهار کرد: شرایط نامساعد جوی منطقه و کمبود امکانات و تجهیزات عملیات رفع نقص فنی قطعی برق روستاها فعالیت ۷۲ ساعته تیم‌های حوادث برق را با مشکلاتی مواجه تا جایی که جانشان در معرض خطر بود.

وی با تأکید بر تخصیص اعتبار از سوی شرکت توانیر، افزود: برای مدیریت بحران برق نیاز به تهیه امکاناتی مانند بالابر، جرثقیل و خودروی مناسب کمک‌دار داریم که مستلزم تخصیص اعتبار است.

رئیس اداره برق بویین میاندشت گفت: تخصیص اعتبار به اجرای طرح‌های جهادی در شهرستان کمک و بحران برق در منطقه رفع می‌شود و در هنگام بارش برف و کولاک با مشکل مواجه نخواهیم بود.

به گزارش ایمنا، نماینده شرکت توانیر در رأس هیئتی از طرح‌های جهادی اداره برق شهرستان بوئین میاندشت بازدید و قول داد تخصیص اعتبار برای تأمین کمبود تجهیزات و ماشین آلات را به شرکت توانیر ارائه دهد، همچنین به دلیل کولاک و بسته بودن جاده بازدید از برخی طرح‌های جهادی محقق نشد.

کد خبر 549725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.