پرونده شهردار پیشنهادی آستارا هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر آستارا برای بررسی بیشتر سوابق و سیر مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شده است که باید هر چه سریعتر این پرونده تعیین تکلیف شود.

غلامرضا مرحبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر آستارا در خصوص شهردار منتخب در جلسه استانداری گیلان و شورای حل اختلاف این استان بررسی شد و پرونده شهردار پیشنهادی برای بررسی بیشتر سوابق و سیر مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شده است که باید هر چه سریع‌تر این پرونده تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب شورای اسلامی شهر آستارا اگر مدیریت میانی داشته باشد، تأیید می‌شود، افزود: هر فردی به عنوان شهردار آستارا انتخاب شود، همراه و همکار وی خواهم بود و به عنوان یار هشتم در کنار اعضای شورا و شهروندان هستم.

نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون نظر اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص مصوبات مورد قبول است، تصریح کرد: نگاه من به هر هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر آستارا یکسان بوده و تاکنون در تصمیم‌گیری‌های آنها هیچ گونه دخالتی نداشته‌ام.

وی تاکید کرد: همیشه اعضای شورای اسلامی شهر آستارا را به وفاق و همدلی دعوت کرده‌ام، اما دیکتاتوری در تصمیم‌ها مورد پسند نیست و بهتر است با اجماع و هماهنگی کامل بین اعضا تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایمنا، میثم الوان پور در تاریخ هشتم آذر سال جاری با کسب چهار رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر آستارا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد، اما هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان آستارا وی را به دلیل نداشتن پنج سال سابقه مدیریت میانی تأیید نکرد و اعضای شورا ۲۸ آذر با تشکیل جلسه‌ای، دوباره بر انتخاب میثم الوان پور به سمت شهردار آستارا اصرار کردند و مصوبه شورا توسط هئیت تطبیق فرمانداری برای سیر مراحل قانونی به هئیت حل اختلاف استان گیلان ارجاع داده شد.

کد خبر 549684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.