عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ دی‌ماه

در این بسته خبری از راه اندازی گرمخانه شهر قدس تا پلمپ سه مرکز غیر مجاز خرید و فروش پسماند در نیشابور و نصب بزرگترین المان کفش در هیدج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پویش عکس آدم‌برفی و پاکسازی برف درختان در زنجان

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: با توجه به بارش برف، برای ایجاد فضای نشاط در جامعه، شهرداری زنجان اقدام به برگزاری پویش عکس در دو بخش عکس از آدم‌برفی و عکس همکاری مردم با شهرداری در تکاندن برف درختان برگزار می‌کند.

نصب بزرگ‌ترین المان صنعت کفش کشور در هیدج

محمد نجفی، شهردار هیدج با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین المان‌های صنعت کفش کشور در هیدج نصب می‌شود، گفت: موضوع ایجاد نمایشگاه دائمی صنعت کفش هیدج در مجتمع خدماتی رفاهی لاله، از جمله اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی در راستای معرفی و شناساندن این صنعت در سطح کشور می‌تواند باشد.

پرداخت عوارض خودرو در منطقه یک و دفاتر پیش خوان دولت در قزوین

مهدی ترابی اصل، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قزوین با بیان اینکه با توجه به بند (ب) ماده ۴۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده، (دارندگان وسیله نقلیه) باید نسبت به واریز عوارض خودرو اقدام کنند، گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری منطقه یک و همچنین دفاتر پیش خوان دولت در سطح شهر نسبت به پرداخت عوارض خودرو اقدام کنند.

ساخت سیل بند، ضرورت شهر چگردک دلگان

روح روح‌الامین بامری، شهردار چگردک دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ساخت سیل بند حفاظتی یکی از نیازهای ضروری این شهر است.

گرمخانه شهرداری قدس، آماده پذیرش افراد بی‌سرپناه

سعید شهلی، سرپرست شهرداری قدس با بیان اینکه با توجه به برودت هوا افراد بی‌سرپناه باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: گرمخانه شهرداری واقع در خیابان سنگستان شهر قدس دارای امکانات مناسبی بوده و پذیرای افراد بی‌سرپناه در ایام سرد سال است.

خرید ۱۵ میلیارد تومان آسفالت جهت بهسازی معابر شهری ساری

علیرضا سعیدی، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری در جلسه شورای اسلامی شهر از خرید ۱۵ میلیارد تومان خرید آسفالت و اجرای آن باهدف شتاب بخشیدن به عملیات عمرانی شهری خبر داد.

صدور ۱۵۵ فقره پروانه ساختمانی در شهر خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: ۱۵۵ فقره پروانه ساختمانی در ۹ ماه ابتدای امسال با مساحت ۷۶ هزار و ۱۳۰ مترمربع برای مالکان شهر خمین صادر شده است.

آماده‌باش کامل شهرداری فردیس برای بارش برف زمستانی

در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کلیه تجهیزات زمستانی، ماشین آلات، گرمخانه‌های آقایان و بانوان در سطح شهر در مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس تا پایان بارش‌های امروز در آماده‌باش کامل هستند.

پلمپ سه مرکز غیرمجاز خرید و فروش پسماند در نیشابور

ابوالفضل اسدی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری نیشابور از پلمپ ۳ واحد غیرمجاز خرید و فروش پسماند در نیشابور خبر داد و گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان و کسبه در خصوص آلودگی ناشی از فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند و آسیب‌ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت‌ها در سطح شهر، برنامه ریزی و مکاتبات با مراجع قضائی و نیروی انتظامی به منظور پلمب این واحدها انجام شد.

کد خبر 549675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.