۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
روز بخیر همسایه!

شورای شهر تاونزویل استرالیا ساکنان را تشویق می‌کند تا از احوال همسایگان خود باخبر شوند چرا که آمار ابتلا به کرونا در این منطقه افزایش یافته و بیم آن می‌رود که مردم منزوی شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای این شهر، کارت‌های پستالی با عنوان G’day Neighbor (روز بخیر همسایه) را برای بارگیری در دسترس عموم قرار داده است تا شهروندان آن را در صندوق‌های نامه همسایگان بیندازند تا از طریق ایمیل برای آن‌ها ارسال کنند و به این ترتیب به همسایه‌های خود نشان دهند که حتی در دوران سختی نظیر همه‌گیری کرونا به یادشان هستند و برای کمک در مواردی مانند تدارک مواد غذایی، نگه داشتن حیوان خانگی‌شان یا هر کار دیگری در دسترس هستند.

شهردار تاونزویل در این رابطه گفته است: "کارت پستال G'day Neighbor یک راه ساده است تا به همسایگان خود بفهمانید حتی در مواقعی که کسی ممکن است به یادشان نباشد، شما آن‌ها را فراموش نکرده‌اید. شهروندان با این کار می‌توانند تغییرات مثبتی در جامعه ایجاد کنند."

روز بخیر همسایه!

شورا به ویژه ساکنان را تشویق می‌کند تا با افراد مسن و کسانی که آسیب‌پذیر یا منزوی هستند، در دوران کرونا تماس برقرار کنند و از احوال آن‌ها جویا شوند چرا که ممکن است در صورت تداوم انزوا، دچار بیماری‌های روحی روانی نیز بشوند.

در این کارت پستال از مردم خواسته شده است که دست‌های خود را به طور مرتب بشویند، در فاصله بین شست‌وشوها از ضدعفونی کننده دست استفاده کنند و از دست زدن به صورت، بینی و دهان خودداری کنند.

کایران کیز، مدیر اجرایی بیمارستان و خدمات بهداشتی تاونزویل گفته است: "کووید -۱۹ احتمالاً در هفته‌های آتی بر اکثر افراد جامعه تأثیر خواهد گذاشت. ما همه را تشویق می‌کنیم تا یک برنامه آماده برای همه‌گیری کرونا تدارک ببینند که شامل تهیه کیت COVID-19، واکسیناسیون، حفظ ارتباط با همسایگان و مراقبت از یکدیگر است."

کد خبر 549660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.