نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری (وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و حوزه هنری انقلاب اسلامی، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی خیر ماندگار، آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری با حضور جمعی از چهره‌های شاخص فرهنگی و ادبی کشور، از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز شنبه _دوم بهمن‌ماه_ در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در بخش نخست این برنامه، علی داوودی، مدیر دفتر شعر حوزه هنری، مهدی توسلی، مدیر مرکز فرهنگ نیکوکاری و حجت‌الاسلام محمدمهدی خان‌محمدی، دبیر نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری به بیان اهداف و محورهای این جشنواره ملی پرداخته و از پوستر جشنواره رونمایی می‌کنند.

در ادامه این برنامه که با اجرای مژده لواسانی همراه است، شاعرانی مانند علیرضا قزوه، ناصر فیض، علی‌محمد مؤدب، محمدسعید میرزایی، علی داوودی، امید مهدی‌نژاد، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، حسین مؤدب، محمدمهدی خان‌محمدی، فاطمه نانی‌زاد و اعظم سعادتمند به شعرخوانی با مضامین نیکوکاری و احسان می‌پردازند.

همچنین سیدمهدی طباطبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی نیز از دیگر سخنران‌های این محفل است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به نشانی اینترنتی adab.kheir.ir و صفحه اینستاگرام farhang.kheir مراجعه کنند.

کد خبر 549578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.