سرمایه‌گذاری ۱۹۲ میلیارد ریالی برای پل‌های مکانیزه و معمولی مشهد

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، گفت: ۱۹۲ میلیارد ریال برای احداث پل‌های مکانیزه و تجهیز پل‌های غیرمکانیزه به آسانسور در مناطق کم‌برخوردار این کلان‌شهر سرمایه‌گذاری شده است.

مسعود رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر این اساس ۱۰ پل غیر مکانیزه با اولویت مناطق کم‌برخوردار احداث شده و ۱۷ پل مکانیزه به ۲۴ آسانسور تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه این پل‌ها در بلوار شهید کاوه، انتهای میثاق، چراغچی ۹، ۳۲، ۳۴، بزرگراه شوشتری، بابانظر ۷۲ و ۹۰، بزرگراه آزادی، بلوار فلاحی و خیابان کشمیری ۷۵، ۷۷ احداث و تجهیز شده است، تصریح کرد: احداث و تجهیز پل‌های عابرپیاده، مطالبه شهروندی و رویکرد سازمان ساماندهی به ارتقای شاخص‌های شهری در مناطق کم‌برخوردار شهر است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، ادامه داد: عابران پیاده جزو آسیب‌پذیرترین گروه‌ها در بحث ترافیکی هستند و یکی از مطالبات آنان از شهرداری، ایجاد پل عابرپیاده است.

وی با بیان اینکه برای حفظ ایمنی رفاه حال شهروندان، پل‌های عابرپیاده نصب یا تجهیز می‌شود که یکی از وظایف شهرداری‌ها نصب این پل‌ها در نقاط حادثه‌خیز و کم‌برخوردار است، تاکید کرد: پل‌ها در حفظ جان، افزایش ایمنی و تردد عابران پیاده، دانش‌آموز مسیر، دانشجوها و کسبه سالمند، نقش بسزایی دارد.

کد خبر 549534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.