صفیان: مشکل دامداران، توزیع ناعادلانه است

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل دامداران توزیع ناعادلانه است به گونه‌ای که این نهاده‌ها به دست صاحبان اصلی خود نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبداله صفیان در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با رئیس جهاد کشاورزی این استان، با اشاره به مشکل نحوه توزیع دام از بالا به پایین، اظهار کرد: مشکل در عامل توزیع نیست، بلکه مشکل دامداران توزیع ناعادلانه است به گونه‌ای که این نهاده‌ها به دست صاحبان اصلی خود نمی‌رسد ضمن اینکه تخلفات دیگری از قبیل احتکار آنها و بعد فروش با قیمت بالا نیز مشاهده می‌شود.

وی افزود: نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان، گفت: با توجه به اینکه بر اساس هویت گذاری این نهادها توزیع می‌گردد متأسفانه نظارتی بر چگونگی امر نیست که می‌طلبد جهاد کشاورزی استان تمهیداتی را اتخاذ چرا که نسل دام در حال از بین رفتن است.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأمین آب کشاورزی روستاهای زیردست سد چغاخور، افزود: کشاورزان روستای کلبی بک در زمان گذشته به دنبال تخصیص آب نرفته و اکنون جهت تأمین آب زمین‌های کشاورزی از سد چغاخور با مشکل تخصیص آب و برق مواجه شدند.

به گزارش ایمنا، با توجه به اعلام نارضایتی از چگونگی توزیع نهاده‌های دامی مقرر شد جهاد کشاورزی استان از همکاری عبداله صفیان، نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان به عنوان ناظر در پخش نهاده‌های دامی در شهرستان بروجن بهره‌مند شود.

کد خبر 549463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.