برگزاری «شب های سینمای آزاد» با حضور کارشناسان

ویژه برنامه سه روزه «شب های سینمای آزاد» با حضور کارشناسان سینمایی در سینما سوره اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: با توجه به اینکه اصفهان فیلم‌سازان بزرگی در جریان سینمای آزاد داشته که آثارشان کمتر دیده شده است، با هدف آگاه سازی مخاطبان اصفهانی با این فیلم‌سازان بزرگ، برنامه «شب های سینمای آزاد» را با همکاری دفتر تخصصی سینمای شهرداری اصفهان به مدت سه روز برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: این ویژه‌برنامه تنها به اکران فیلم‌های این جریان مهم سینمایی اختصاص ندارد بلکه برای آشنایی تماشاگران با این جریان، پس از نمایش فیلم‌ها، بحث و گفت‌وگو در خصوص فیلم‌ها و موضوعات تعیین‌شده توسط کارشناسان سینمایی انجام می‌شود.

رجایی به دیرینه سینمای آزاد در ایران و جهان، ضرورت بازگشت به سینمای آزاد یا سینمای آماتوری، فرم و تصویر در سینمای آزاد، جسارت در کشف ایده های نو در سینمای آزاد، تجربه گرایی در سینمای آزاد، رئالیسم در سینمای آزاد، خوانش امروز ما از سینمای آزاد، سانسور در این سینما، نشانه های پوسترهای سینمای آزاد به‌عنوان موضوعاتی اشاره کرد که کارشناسان این برنامه به آن‌ها خواهندپرداخت.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: هادی علی پناه، سامان بیات به‌عنوان کارشناسان منتخب سینمای ایران و عقیل قیومی، مجتبی وطن خواهان، مجتبی اسپنانی و علی سجادیه کارشناسان منتخب سینمای اصفهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه (از ۲۸ الی ۳۰ دی‌ماه) با حضور علاقه‌مندان در سینما سوره واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می شود.

کد خبر 549425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.