شرایط لیگ خوب است/امیدوارم مسئولین به بسکتبال بیشتر توجه کنند

ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: مبلغ قراردادها در بسکتبال از فوتبال، والیبال و حتی کشتی هم کمتر است.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: در دور رفت تمرین زیادی با تیم نداشتم، اما در دور برگشت با دیگر بازیکنان بیشتر هماهنگ شدم و تیم همدلی خوبی پیدا کرد که دور برگشت را بدون شکست تمام کردیم.

وی ادامه داد: در دور رفت و برگشت، مسابقات حساسی داشتیم و بعضی از بازی‌ها با اختلاف نزدیک، به سود ما تمام شد که نتیجه زحمت بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن است. شرایط لیگ خوب است و بازیکنان خارجی تیم‌ها بد نبودند و کمک کردند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: نبود بازیکن خارجی در ذوب‌آهن باعث شده فشار زیادی روی تیم باشد. اول فصل قرار بود بازیکن خارجی به جمع ما اضافه شود؛ نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد، ولی با همین بضاعت کمی که داریم پیش می‌رویم.

کاظمی با اشاره به اینکه خیلی متوجه نشدم که جریان این مرحله دوم گروهی چیست، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم راجع به مرحله دوم گروهی صحبت نکنم زیرا نمی‌دانم چگونه است و باید راجع به آن بیشتر بپرسم.

وی درخصوص مبلغ قرار دادهای بسکتبال، گفت: مبلغ قرار دادها در بسکتبال از فوتبال، والیبال و حتی کشتی هم کمتر است. امیدوارم که مسئولان بیشتر به بسکتبال توجه کنند.

کد خبر 549358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.