تلاش برای توسعه کلان‌شهر کرمانشاه

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: همه اعضای شورای ششم برای توسعه کلان‌شهر کرمانشاه اتفاق‌نظر دارند. هرچند تفاوت دیدگاه‌هایی وجود دارد، اما این تفاوت‌ها صرفاً برای کمک به توسعه شهر کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول آزادی امروز _دوشنبه ۲۷ دی‌ماه_ در آئین تکریم و معارفه شهردار کرمانشاه، اظهار کرد: تا زمانی که شهردار کرمانشاه بر مدار قانون حرکت کند، همراه و حامی او خواهیم بود.

وی تصریح کرد: «نادر نوروزی» در روز ۲۱ آذرماه با رأی قاطع همه اعضای شورای شهر و بدون مخالفت حتی یک نفر، به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد که نشان از همدلی و همراهی اعضا با شهردار منتخب دارد و نویدبخش روزهای خوبی برای کرمانشاه و شهروندان این کلان‌شهر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، ادامه داد: انتخاب نوروزی از بین ۴۰ کاندیدای سکان‌داری شهرداری کرمانشاه انجام شد. از شهردار جدید انتظار می‌رود در مسیر اجرای عدالت و پرداخت حقوق و اضافه کاری کارکنان خدوم شهرداری، اهتمام ویژه داشته باشد.

وی اظهار کرد: انتظار داریم شهردار جدید کرمانشاه، ارتباط خود را با اعضای شورای شهر، مسئولان و استاندار حفظ کند و در مسیر توسعه این پارلمان محلی گام‌های مهمی بردارد.

کد خبر 549347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.