Apple iPad 5 چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که Apple iPad 5 که به تراشه A15 Bionic مجهز شده است، اوایل سال جدید میلادی رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در حال تولید نسل بعدی تبلت‌های خود از جمله آیپد ایر ۵ است که احتمالاً از صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی بهره خواهد برد. حس‌گر تاچ‌آی‌دی این محصول با دکمه پاور در فریم فوقانی ادغام خواهد شد. به نظر می‌رسد که آیپد ایر ۵ نیمه اول سال میلادی جاری، رونمایی و عرضه خواهد شد. قدرت پردازشی آیپد ایر ۵ را تراشه بسیار قوی A15 Bionic تأمین خواهد کرد؛ بنابراین از نسل پنجم شبکه موبایل (5G) پشتیبانی می‌کند.

ویژگی مهم دیگر این محصول، دوربین سلفی فوق عریض آن است که ویژگی Center Stage را ارائه می‌دهد. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تراشه A15 شخص یا اشخاص را در مرکز تصویر نگه می‌دارد و با زوم یا برش کادر به صورت هوشمند یک تماس تصویری ایده‌آل را برای کاربران به همراه دارد. ویژگی Center Stage برای نخستین‌بار در آیپد پرو ۲۰۲۱ رونمایی شد.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که آیپد ایر ۵ همانند آیپد پرو، دارای دوربین دوگانه بوده و استفاده از حس‌گر لیدار (Lidar) در این محصول محتمل است؛ اما درستی آن را نمی‌توان تأیید یا رد کرد. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که ممکن است این محصول به نمایش‌گر OLED مجهز شود؛ البته هم اکنون زنجیره تأمین این نوع نمایش‌گرها ظرفیت اندکی دارد.

کد خبر 549298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.