همسان سازی حقوق برای بازنشستگان فولاد اجرایی نمی‌شود/بودجه ۱۴۰۱ صندوق ۲ همت کسری دارد

رئیس هئیت مدیره کانون بازنشستگان صندوق فولاد گفت: متأسفانه در حال حاضر در بخش حقوق، درمان و ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد هیچ بخشی تاکنون اجرایی نشده و صندوق، همسان سازی حقوق را برای بازنشسته‌های فولاد اجرایی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی احمدی در خصوص پیگیری‌ها برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد، اظهار کرد: اجرایی شدن این موارد وابسته به برنامه صندوق بازنشستگان است، اما در حال حاضر متأسفانه صندوق بازنشستگان همسان سازی حقوق را برای بازنشسته‌های فولاد اجرایی نمی‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش حقوق، درمان و ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد هیچ بخشی تاکنون اجرایی نشده است و مشکل اصلی این بوده که این آئین نامه کنار گذاشته شده و مسائل جدیدتری بیان می‌شود و متأسفانه به جای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد دچار کم سان سازی در این بخش شدیم.

کسری بودجه سال ۱۴۰۱ و اجرایی نشدن برنامه‌ها

رئیس بازنشستگان صندوق فولاد تاکید کرد: در بخش درمان نیز سطح ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق را بسیار پایین آوردند و متأسفانه هم چنان در حال ظلم و بی عدالتی در این بخش هستیم.

احمدی تصریح کرد: پیگیری‌های نمایندگان در این زمینه کمک کننده بوده و با بازنشستگان همراهی می‌کنند. در این مدت توانستیم به بودجه‌ای مدون دسترسی پیدا کنیم. این بودجه در جدول ۹ وجود دارد و که متأسفانه حداقل دو هزار میلیارد تومان کسری دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر با پیگیری‌های بعمل آمده کانون بازنشستگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد همسان سازی حقوق بازنشستگان باشیم.

کد خبر 549287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.