خاطرات خوبی از اصفهان دارم/نمی‌دانیم شرایط زمین فولادشهر چگونه است

سرمربی پرسپولیس گفت:خاطرات خوبی از اصفهان و هواداران ذوب آهن دارم، خوشحالم که در این شهر هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن در جام حذفی اظهار کرد: خاطرات خوبی از اصفهان و هواداران ذوب آهن دارم، خوشحالم که در این شهر هستم. در جام حذفی باید تمرکز خود را حفظ کنیم و حق اشتباه نداریم، ذوب آهن تیم دونده، جوان و با تجربه خوب تاکتیکی در دفاع و حمله است.
وی ادامه داد: نمی‌دانیم شرایط زمین فولادشهر چگونه است، بازی قبلی این تیم را دیدم که زمین شرایط خوبی نداشت و امیدوارم این زمین فردا آماده بازی باشد. هدف پرسپولیس صعود است، ذوب آهن هم با انگیزه‌های زیادی رو در روی ما حاضر می‌شود که امیدواریم بازی خوب و همراه با پیروزی تیم ما باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در جام حذفی امکان تساوی وجود دارد، تصریح کرد: تمرینات پنالتی را انجام دادیم، سه روز پیش دوتیم در لیگ برتر بازی داشتیم که فشردگی مسابقات زیاد است. در بازی فردا نفرات تعویضی می‌توانند تأثیر گذاری زیادی داشته باشند.
گل محمدی افزود: پنج الی شش نفر مصدوم داریم وضعیت دوبازیکن تاجیکستانی ما مشخص نیست که امیدوارم قبل از بازی فردا جوابی به ما داده شود ببینیم می‌توانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم یا خیر.
وی در خصوص تیم فوتبال ذوب آهن، خاطر نشان کرد: از مهدی تارتار شناخت کافی دارم، هرکجا بوده تأثیر مثبت داشته است. با توجه به تغییراتی که در نیم فصل بوده این مربی زمان احتیاج دارد تا ایده‌های تاکتیکی خود را پیاده کند. ذوب آهن تیم ریشه داری است و افتخارات زیادی کسب کرده این باشگاه با تارتار می‌توانند افتخارات زیادی برای اصفهان رقم بزنند.

کد خبر 549232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.