سپاهان ۲ _ شهروند ساری صفر/ طلایی‌پوشان طلسم چهار هفته ناکامی در خانه را شکستند

در هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال تقابل سپاهان اصفهان و شهروند ساری در اصفهان را سپاهان با دو گل برنده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز کلید خورد و در یکی از بازی‌های مهم این هفته سپاهان اصفهان در خانه میزبان شهروند ساری بود.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال

سالن: آبفا
تماشاگر: ------


بازیکنان سپاهان:
محمد زارعی، بابک نصیری، اسحاق سورغالی، محسن منتظمی، محمد احمدی، محمد بیاتی، سامان دشن، رضا آبگون، ابوالفصل مهرور، فرهاد ابراهیمی، مسیح مارانی و میلاد چراغی

سرمربی: احمد باغبانباشی

بازیکنان شهروند ساری:
علی حسن‌پور، امیرحسین بانکی، سعید بلباسی، بهنام فعال، علی اکرمی، سجاد رنجبر، بلال اسماعیلی، سروش حیدری، محمدتقی علیزاده، محمدحسین ابوالقاسمی، محمد شجاعی، امیرحسین کاظمی، احمد دستیاران و آرش قاسم‌زاده

سرمربی:
حسین نجاریان

گل‌ها:
بابک نصیری دقیقه ۳۸ (پنالتی)
اسحاق سورغالی دقیقه ۳۹

شرح بازی و دقایق گل‌ها:

در نیمه‌نخست با وجود بازی سریع و منسج از سوی هر دو تیم سپاهان و شهروند توپی از خط دروازه‌ها نگذشت، فرصت‌های دو تیم دقت کافی را برای به‌ثمر رساندن گل نداشت و پس از بیست دقیقه نچندان جالب سپاهان و شهروند با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.


در نیمه دوم نیز بازی با کمترین تعداد حمله از سوی هر دو تیم آغاز شد، رفته‌رفته سپاهان و شهروند از لاک اطمینان خودشان بیرون آمدند و شروع به حمله برای زدن گل کردند.

این جدال که سه امتیازش برای هر دو تیم مهم بود اما بیشتر در میانه زمین دنبال شد و فرصت جدی گلزنی نه از سوی میزبان خلق شد و نه از سمت میهمان تمایل زیادی دیده شد. به‌نظر احتیاط اصلی‌ترین شگرد هر دو مربی برای خروج از این بازی بود.

موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای هم که از سوی هر دو تیم ایجاد می‌شد آنچنان جدی نبود که دروازه‌ای را تهدید کند و توپ‌های در چارچوب هم با واکنش‌های خوب دروازه‌بانان دو تیم دفع می‌شد، البته دقت بازیکنان شهروند در این امر بیشتر بود و حتی میل بیشتری نسبت به میزبان برای گلزنی داشتند و چندین خطا هم پشت محوطه سپاهانی‌ها گرفتند که البته به‌جایی نرسید.

بازی با همین روند در حال اتمام بود که ۲ دقیقه مانده به پایان مسابقه رضا آبگون بازیکن سپاهان با یک حرکت عالی انفرادی موفق شد یک پنالتی از مدافعان شهروند بگیرد تا تیمش در آستانه شکستن طلسم دروازه شهروند باشد.

بابک نصیری کاپیتان طلایی‌پوشان پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به سمت چپ دروازه‌بان شهروند زد تا سپاهان یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه با بازی بی‌مهابای شهروند بر اثر یک ضدحمله سپاهان با همکاری محمد بیاتی و سورغالی دروازه شهروند را برای دومین‌بار گشود.

شهروند که با ۱۰ امتیاز به قعر جدول چسبیده و تیم سیزدهم جدول چهارده تیمی است در نهایت حصار مقاومتش شکسته شد تا دست خالی به ساری برگردد.

سپاهان نیز با این پیروزی مهم ۲۳ امتیازی شد و باتوجه به تساوی فرش‌آرا با یک پله صعود در جایگاه ششم جدول ایستاد. طلایی‌پوشان هفته گذشته با یک نمایش دیدنی مس سونگون مدعی اصلی قهرمانی را شکست دادند و امروز هم با دو گل نصیری و سورغالی به ناکامی در چهار دیدار متوالی خانگی پایان بدهند.

یکی از نکات جالب این دیدار اعتراضات سرمربیان هر دو تیم بود که انگار قرار نیست هیچگاه تمامی داشته باشد و این مسئله را ما در بین تمامی چهارده تیم مشاهده می‌کنیم.

پس از گل سپاهان نیز ساروی‌ها کنترلشان را از دست دادند و روی یکی از سوت‌های داور با اعتراض آن‌ها بازی برای دقایقی متوقف شد.

کد خبر 549205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.