پیش‌بینی بورس فردا ۲۷ دی‌ماه+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود شاخص پس از رسیدن به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شاهد حمایت خوبی باشد و در نیمه دوم بازار نمادهای بزرگ به سمت دامنه مثبت حرکت کرده و به دنبال آنها سهم‌های کوچک بازار نیز به تعادل برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا شاخص کل به حمایت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی می‌رسد. بازار یک رشد چند روزه در چند هفته گذشته داشت که تمامی آن بازگشت و مجدد به سطح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رسیدیم. قیمت دلار نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت اما بازار مجدد ۱۱ هزار واحد ریزش کرد.

در روزهایی که گذشت تمامی احتمالاتی که برای رشد بازار وجود داشت عملی نشد و بازار در یک مارپیچ اصلاحی قیمتی زمانی قرار گرفته است. اگر رشدی هم می‌کند در چند روز، در چند هفته باز می‌گردد، ارزش و حجم معاملات بسیار پایین است و امیدها برای رشد بازار بسیار کم، با وجود ارزندگی شرکت‌ها در بازار بورس سرمایه گذار حاضر به خرید مجدد نیست و پیش بینی می‌شود این روند تا پایان هفته جاری نیز تداوم داشته باشد.

پیش بینی می‌شود که شاخص پس از رسیدن به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شاهد حمایت خوبی باشد و در نیمه دوم بازار نمادهای بزرگ به سمت دامنه مثبت حرکت کرده و به دنبال آنها سهم‌های کوچک بازار نیز به تعادل برسد.

کد خبر 549183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    درود لطفاً در جهت کمک به سهامداران خرد این پیام را در کانال خود منتشر کنید بسمه تعالی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران وزیر محترم اقتصاد ریاست محترم بانک مرکزی معاون محترم و ریاست سازمان برنامه و بودجه معاون محترم اقتصادی ریاست جمهوری و.... تمام زندگی ما در بورس پودر شد و هر روز مانند برف در مقابل آفتاب تابستانی در حال آب شدن است. پول سهامدار خرد را گروهی سرمایه دار گردن کلفت و رانت خوار چپاول کرده اند . به داد مردم بدبخت برسید بعضی ها تمام سرمایه زندگی شأن عمرشان و حتی برخی خانه ماشین پول عروسی و ... را به بورس آورده اند تا سودی ببرند و زندگی شأن در این بازار کاملا رسمی و قانونی که در خدمت تولید است بچرخد . چرخ زندگی شأن نه تنها نچرخید بلکه تماما فرسوده شد و دیگر چرخی نمانده . از امروز به بعد اگر به داد سهام دار خرد نرسید و بازار درست نشود مطمین باشید هزاران بلکه میلیون ها نفر زندگی شأن از هم می پاشد و زندان ها پر خواهد شد از مردمی که پولشان را در بورس به یغما برده اند و ممکن است تبعات جبران ناپذیری برای کشور و مردم داشته باشد. پس از این کمترین این سخن بشنوید و به دادخواهی