تاکید سرپرست شهرداری بابل بر نوسازی بافت فرسوده محلات

سرپرست شهرداری بابل با تاکید بر نوسازی بافت فرسوده محلات شهر که در معرض ترافیک قرار گرفته است، گفت: با تدابیر اندیشیده شده برای نوسازی بافت فرسوده شهر بابل این مناطق به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قاسم دابوئیان در بازدید از محله حیدرکلای بابل، اظهار کرد: محله حیدر کلاً در شرق بابل به دلیل مجاورت کمربندی شرقی بابل با ترافیک سنگینی روبرو است که در این راستا باید تمهیدات لازم برای برون رفت از مشکلات ترافیکی و عمرانی این منطقه اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه این منطقه یکی از مناطق برخوردار شهر بوده، اما در دل آن محرومیت وجود دارد که باید بازآفرینی و اصلاح شود تا به نتایج خوبی دست یابیم، گفت: با تدابیر اندیشیده شده برای نوسازی بافت فرسوده شهر بابل این مناطق به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود.

سرپرست شهرداری بابل از تحقق برنامه‌های سازمان در تولید گونه‌های مورد نیاز برای اجرای طرح کاشت بهاره در سطح شهر و بوستان‌های شهری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن فصل بهار و نیاز به کاشت گل و گیاه مناسب فصل با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد نوروزی سازمان، واحد تولیدات اقدام به تولید بیش از دو میلیون بوته گل از انواع بنفشه، همیشه بهار، مینا، قرنفل، سیلن و ناز کرده که از این تعداد، بیش از یک میلیون بوته از نوع گل بنفشه است.

کد خبر 549175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.