خداحافظی صادقیان از شورای اسلامی شهر اصفهان

استعفای «غلامحسین صادقیان» عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به دلیل اشتغال در وزارت بهداشت در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام وصول و با هفت رأی موافق تأیید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین صادقیان صبح امروز _یکشنبه ۲۶ دی‌ماه _ در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با استفاده از وقت بیان تذکر به دلایل درخواست استعفای خود پرداخت و گفت: به خاطر شرایط ویژه ناخواسته مجبور به استعفا شدم و یک ماه از مرخصی استفاده کردم.

وی ادامه داد: حتی بر اساس الزامی که در قانون تصریح شده است در همه جلسات علنی و دو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیته نظارتی مناطق حضور یافتم، اما تکالیفی که برای یک عضو شورا معین شده است با این میزان وقت‌گذاری هم‌خوانی ندارد و به این علت درخواست استعفایم را به صحن شورا تقدیم کردم.

صادقیان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت قانونی شورا در بهره‌مندی از اعضای علی‌البدل و مشورت‌های انجام شده استعفا دادم.

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز درباره پذیرش یا رد استعفای غلامحسین صادقیان گفت: جایگاه و شانیت داشتن شغل و پست در استان اصفهان حتی از مسئولیت‌های کشوری هم بالاتر است و ما مخالفت خود را با این استعفا اعلام کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه استدعا دارم این استعفا پذیرفته نشود، افزود: هر ۱۳ نفر عضو شورای اسلامی شهر یک اثرگذاری خاص دارند که غلامحسین صادقیان هم در رأس آن بوده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئولیت وی در وزارت بهداشت و درمان و در حوزه سلامت بسیار مهم است، تصریح کرد: حضور در اصفهان مهم‌تر از آن مسئولیت است و در نهایت تکلیف با خودشان است.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در بیست و ششمین جلسه شورا با به رأی گذاشتن درخواست استعفای غلامحسین صادقیان نسبت به پذیرش استعفای وی رأی موافق دادند.

کد خبر 549130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.