برنامه‌های مهم مدیریت بارسا؛ همه از دمبله خسته شده‌اند!

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا برنامه‌های بسیار زیادی برای سر و سامان دادن به اوضاع آبی اناری‌ها دارد، در عین حال پرونده برخی بازیکنان هم باید به درستی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران باشگاه بارسلونا در پی به خدمت گرفتن ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند هستند، کاری که بسیار سخت است چرا که آبی اناری‌ها باید با غول‌های اروپا در این راه مبارزه کنند. کاتالان‌ها اوضاع مالی خوبی ندارند و برای این کار باید تعدادی بازیکن بفروشند.

یکی از بازیکنانی که روی اعصاب بارسایی‌ها رفته، عثمان دمبله مهاجم فرانسوی است. او با مبلغ گزاف ۱۵۰ میلیون یورویی به نیوکمپ آمد اما حواشی و مصدومیت‌های زیادش، اجازه نداد دوران درخشانی رقم بزند. چند وقتی است لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه، با عثمان و ایجنت وی صحبت می‌کند، اما آنها هر بار با بهانه تراشی از مذاکره سر باز می‌زنند.

بارسلونا از دمبله خسته شده است. یکی از راه‌های کلیدی در این بازار تمدید قرارداد عثمان است، باشگاه از انتظار برای پاسخ او خسته شده است، زیرا می‌داند آخرین جلسه دو هفته پیش برگزار شد، زمانی که موسی سیسوکو اینجنت او مبالغی را درخواست کرد که بارسلونا نمی‌خواست پرداخت کند. در حال حاضر باشگاه از آنها خواسته است که در اسرع وقت تصمیم خود را چه مثبت و چه منفی اعلام کنند. دمبله به بارسا گفت که با این شرایط بارسا حاضر به تمدید نیست و در زمستان هم جایی نمی‌رود.

نمایندگان دمبله برای تمدید پنج ساله در مجموع ۲۰۰ میلیون یورو طلب کردند، همچنین ۲۰ میلیون پاداش برای بازیکن و ۲۰ میلیون دیگر به عنوان پاداش نماینده و پدر او نیز به خود آن‌ها باید پرداخت شود. بارسلونا برای دمبله با چندین باشگاه تماس گرفت و مشخص شد که هیچ تیمی حاضر به پرداخت این مقدار پول نیست اما دمبله هدف چلسی است.

باشگاه بارسلونا به زودی به دمبله خواهد گفت که او را بر روی سکوها قرار خواهد داد. بارسلونا یک برنامه مالی آماده برای تحت تأثیر قراردادن هالند دارد. بارسلونا می‌خواهد پرونده مهاجم فرانسوی را به سرعت حل کند:

۱- اطلاع دادن به بازیکن از شکست نهایی مذاکرات

۲- کاهش ارزش فسخ قرارداد بازیکن

۳- رسماً به این بازیکن گفته شده است که دیگر برای بارسلونا بازی نخواهد کرد.

گزینه دوم، تمدید قرارداد روبرتو به دلیل بالا بودن دستمزدش که تمدید آن به سقف دستمزدها کمک می‌کند.

گزینه سوم، سرجینیو دِست است. او مورد اعتماد ژاوی نیست و این بازیکن مورد توجه تیم‌های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

گزینه چهارم، نتو دروازه‌بان دوم آبی اناری‌ها است که باید تیم را ترک کند، اما ابتدا باید پیشنهاد مناسب دریافت کند. بارسلونا نمی‌خواهد دوباره مانند فران تورس، قراردادی را دیرهنگام ثبت کند، بنابراین هیچ بازیکنی قبل از کاهش سقف دستمزدها جذب نخواهد شد.

بهترین گزینه تمدید قرارداد دمبله است زیرا فضای زیادی در سقف دستمزدها به جا می‌گذارد و اگر باشگاه جوابی نگیرد او را وارد بازار می‌کند، زیرا می‌داند که پذیرش این موضوع برای بازیکن سخت است زیرا قراردادش رو به پایان است. بدون در نظر گرفتن قرارداد با آلوارو موراتا، اولویت باشگاه یک مهاجم کلاس A مانند هالند در تابستان است.

گزینه پنجم، فرانکی دیونگ است که چلسی آماده است تا با ارائه پیشنهاد ۳۳ میلیون پوندی، او را از بارسلونا جذب کند. بارسا به پیشنهادات کمتر از ۶۰ میلیون پوند توجه نمی‌کند اما باشگاه انگلیسی علاقه‌مند است در دو پنجره نقل و انتقالات پیش رو برای جذب دیونگ تلاش کند. بازیکن هلندی از فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به بارسلونا پیوسته و نوسان زیادی داشته است. با وجود اینکه در فصل پیش بازی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه کرد، در این فصل روند رو به افولی را در پیش گرفته است.

بایرن مونیخ، دیگر مشتری دیونگ است. باشگاه آلمانی چند بار به دنبال این بازیکن بود، یک بار زمانی که در آژاکس بازی می‌کرد و دومین بار پیش از شروع فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ و حالا آن‌ها می‌خواهند برای سومین بار به او پیشنهاد دهند.

هفته‌های مهم برای مدیریت بارسلونا، و چندین پرونده که باید بسته شود:

۱- باشگاه باید با اسپانسر جدید به توافق برسد که قرارداد آنها یک ماه دیگر با شرکت نایک به پایان می‌رسد. در حال حاضر دو شرکت فنی به عنوان اسپانسر معرفی شده‌اند.

۲- نایک منتظر اسپانسر جدیدی برای ساخت و تجهیز کیت‌ها است.

️۳- نگاهی به پروژه بارسا استودیو که باید تجهیز شود.

کد خبر 549096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.