آخرین‌جلد «پَتَش خُوارگر» منتشر شد

پنجمین و آخرین جلد از رمان «پَتَش خُوارگر» نوشته آرمان آرین از سوی نشر افق راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حماسه سرآغاز»، «مردی از تبار اژدها»، «بر بنیادهای هستی» و «از ژرفای تاریکی» عنوان‌های جلد اول تا چهارم این رمان هستند که پیش‌تر منتشر شده‌اند. انتشار این مجموعه از سال ۹۵ شروع شد و در سال ۱۴۰۰ با انتشار پنجمین‌جلد به پایان رسید.

کتاب «حماسه اندرون» به عنوان پنجمین کتاب مجموعه «پتش خوارگر» دربرگیرنده ۳۸ فصل است که عناوین آن به‌ترتیب عبارت است از:

در کُنام غول‌ها، چَهرومیهَن، اَرداویراز، رؤیای آبِ گرم، آرامش در میان قله‌ها، مارپیشانی، دالان مرگ، حفره، گریز ناممکن، زهی عشق، دخشه، مَردخوار، پنج انگشت تا نابودی، سقوط، رفتن برای بازگشتن، آن نورِ تاریک، اژدهامَرد، دیدار در پی هزاره‌ها، بر یال‌های آتشین، زمان هرگز نمی‌گذرد، تکثیر تاریکی، خیزش راستین، هیولا در برابر هیولا، آن نقش دیگربار، آتش بازپسین، فرمانروای دیار بی‌آوا، آن شکّ بنیادین، آبشار روشنایی، درخت نفرین، هیچ‌کجا، حماسه روشنایی، پایان شباهنگام، دیوپارگان، شاهنشه غمگین‌چشم، چوبینه‌پای، دژ فرّه‌جای، بر ریسمان واژگان و گَروتمان منزلگه سرودها.

نام مجموعه پیش‌رو، اسم فرمانروایی است که سرانجامِ جهان و نهایتِ نبرد نیکی و شر، به او بستگی دارد. پتش خوارگر فرمانروای دژ چرات در قلب سوادکوه است که حدفاصل میان آدمیان و دیوان است، اما دل درگروی کردارهای اهورایی دارد.

در قسمتی از جلد پنجم این کتاب آمده است:

" اهریمن باز هم خندید و زیر پایش را سیاه و سیاه‌تر کرد، ولی توی دلش خالی شده بود. پس تندتر قدم برداشت تا لکه‌های بیشتری بسازد و آثار افزون‌تری از خود در آن بالا بر جا گذارد و این‌گونه پیش‌بینی‌های منتقم را بی‌اثر سازد. پس قهقهه‌زنان گفت: «خواهیم دید برادرِ خائن من! اما نقدش این است که من این بالایم و دیگر هیچ چیز نمی‌تواند من را فرو بیندازد و نسیه‌اش شعارهای بی‌معنی تو که مثل همیشه به آن‌ها ادامه می‌دهی. اما همان زمان کرانه‌مند که تو آفریدی، به سود من سپری می‌شود. همان زمین که تو خلق کردی، اینک به تصرف من درآمده و به‌زودی آن زمان بی‌کران را نیز، که مخلوق و در پنجه قدرت توست، با تابش تاریکم به تصرفی ابدی درخواهم آورد!"

کتاب «پَتَش خُوارگر» با ۳۳۶ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۹۸ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 549058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.