در دیدار فردا حضور ندارم/ ایجاد مراحل گروهی در مسابقات شرایط بهتری را رقم می‌زند

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در سال‌های گذشته مسابقات رفت و برگشت را داشتیم که بعد از آن به پلی‌آف صعود می‌کردیم اما امسال برای اینکه تیم‌ها بیشتر بازی کنند یک مرحله دیگر گروهی برگزار شد که به نظر من می‌توانستند شرایط بهتری را فراهم کنند اما در هر حال تابع فدراسیون هستیم.

حامد سهراب‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت جسمانی خود، تصریح کرد: استخوان کف پای من از دو جا شکست که خدا را شکر ترمیم شده است و حدود ۱۰ روز است که تمرینات خود را زیر نظر پزشک و کادر فنی تیم شروع کردم. برای بازی فردا حضور ندارم ولی حدود ۱۰ روز دیگر تیم را همراهی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در دور برگشت تیم بهتری نسبت به دور رفت داشتیم، تصریح کرد: در دور برگشت بازیکنان تیم یکدیگر را بهتر پیدا کردند، از نظر بدنی شرایط بهتری داشتیم و با کمک کادر فنی و بازیکنان این مرحله را بدون شکست پشت سر گذاشتیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در مرحله دوم گروهی با تیم‌های آبادان، سپاهان و هرمزگان در یک گروه قرار گرفتیم که تیم‌های خوبی هستند و باید تمام تمرکز خود را برای این مسابقات بگذاریم و در صدر جدول قرار بگیریم تا در پلی‌آف شرایط بهتری داشته باشیم.

سهراب‌نژاد در خصوص تصمیم فدراسیون بسکتبال برای مرحله دوم گروهی، خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته مسابقات رفت و برگشت را داشتیم که بعد از آن تیم‌ها به پلی‌آف صعود می‌کردند، اما امسال برای اینکه تیم‌ها بیشتر بازی کنند یک مرحله دیگر گروهی گذاشتند که به نظر من می‌توانستند شرایط بهتری فراهم کنند ولی تابع فدراسیون هستیم و بر اساس تصمیمات فدراسیون تیم را جلو می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات فدراسیون بسکتبال ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود شرایط خوب و ایده‌آلی برای بسکتبال به وجود آورد که در این رشته جوانان، باشگاه‌ها، بازیکنان و افرادی که مبتدی هستند پیشرفت کنند.

کد خبر 549027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.