تامین زیرساخت خدمات مطلوب در میدان الغدیر اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت خدمات مطلوب در میدان الغدیر اهواز، گفت: از شهرداری اهواز درخواست شده که با یک نظارت دقیق و مدیریت عالمانه میدان میوه و تره‌بار الغدیر، در ایجاد زیرساخت‌های لازم و زمینه ارائه خدمات متناسب با شأن مردم اهواز تلاش کند.

احمد سراج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مباحث مورد نظر شورای اسلامی ششم از بدو آغاز فعالیت، توجه به مجموعه‌هایی است که از خدمات یا به نوعی از اماکن مجموعه شهرداری اهواز برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنند؛ ضمن اینکه باید تعهدات خود را نسبت به شهرداری به‌روزرسانی کرده و در انجام خدمات به مردم هم شفاف عمل کنند و خدمات خود را در شأن مردم اهواز ارائه دهند.

وی افزود: یکی از این موضوعات، مسائل مربوط به میدان میوه و تره‌بار الغدیر بود؛ به طوری که قرارداد غرفه‌داران به‌روزرسانی نشده بود و تعهدات خود را نسبت به شهرداری اهواز به خوبی انجام نمی‌دادند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با یک تعامل دوسویه، طی جلساتی که در کمیسیون خدمات شهری برگزار شد و ارتباطات میان غرفه‌داران و سازمان مشاغل شهری، تعهدات گذشته غرفه‌داران نسبت به شهرداری انجام و قراردادهای آن‌ها به‌روزرسانی شد تا مبتنی بر ارائه خدمات بهتر به شهروندان باشند.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر اهواز از شهرداری درخواست کرده با یک نظارت دقیق و مدیریت عالمانه میدان میوه و تره‌بار الغدیر، در ایجاد زیرساخت‌های لازم و زمینه ارائه خدمات متناسب با شأن مردم اهواز تلاش کند و زیرساخت‌های سطح مطلوب خدمات را احیا کند.

سراج گفت: پیگیری‌ها تا حصول نتیجه لازم و آنچه که انتظار داریم میدان الغدیر نسبت به مردم اهواز ارائه دهد، به صورت مستمر توسط سازمان ساماندهی مشاغل ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: به زودی جلسه‌ای در شورای شهر با حضور مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواهیم داشت تا با یک تعامل دوسویه برای عرضه مناسب میوه و تره‌بار با کیفیت و قیمت مناسب و عادلانه پیگیری‌های لازم صورت گیرد و سازمان صمت وظایف ذاتی خود را در این خصوص بهتر انجام دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر اینکه خروجی این میدان باید کیفیت مناسب و قیمت عادلانه داشته باشد، افزود: برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد منفعت طلب از شهرداری اهواز خواسته شده با همکاری سازمان صمت، نرخ‌های میوه و تره بار را به طور شفاف در تابلوهای هوشمند در اختیار مردم قرار دهند.

کد خبر 549019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.