اجرای طرح دفع آب‌های سطحی و فاضلاب گلدشت

شهردار اهواز گفت: پروژه دفع آب‌های سطحی و فاضلاب مناطق گلدشت و ملاشیه توسط مناطق پنج و شش در حال انجام است.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خصوص جابه‌جایی نخاله‌ها و سرباره‌های فولاد در مناطق گلدشت و اطراف آن خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است و با حمایت دادستان اهواز نخاله‌ها در این منطقه جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: باید طرحی برای ایمن سازی محیط‌های عمومی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی پیش‌بینی شود تا شاهد جمع شدن نخاله و انباشت آنها در محیط زندگی مردم و معابر نباشیم.

شهردار اهواز ادامه داد: هشت کیلومتر از خط ۲۵۰، ایستگاه فاضلاب گلدشت اجرا شده است. فاز دوم این خط یعنی ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده آن نیز با توافق صورت گرفته میان پیمانکار و آبفا در روز چهارشنبه کلنگ‌زنی خواهد شد، همچنین طرح دفع آب‌های سطحی در گلدشت و ملاشیه توسط شهرداری‌های مناطق پنج و شش در حال انجام است.

وی تصریح کرد: برای انجام این کار نیاز به طرحی است که وضعیت موجود منطقه گلدشت را از طریق اداره کل راه و شهرسازی به شرکت آبفا ارائه دهد تا به استناد طرح تفکیکی آن طرح فاضلاب و شبکه آب گلدشت را اجرا کند.

امینی گفت: روشنایی پل نورد توسط شهرداری منطقه پنج اهاز کمتر از یک ماه آینده انجام می‌شود. روشنایی معابر گلدشت نیز از طریق دادستان و نماینده سپاه پاسداران پیگیری می‌شود و تکلیف روشنایی سایر معابر نیز مشخص شود.

وی تاکید کرد: لایه‌روبی جوی‌های آب سطحی و فاضلاب شهری گلدشت برای بارندگی‌های پیش رو انجام شده است، همچنین با پیگیری‌های لازم جهت دریافت رضایت از مالکانی که کانال انتقال آب گلدشت از زمین‌هایشان عبور می‌کند، آب‌های سطحی منطقه گلدشت به برکه‌ای در این منطقه منتقل خواهد شد.

کد خبر 549011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.