مطالبه مهم مردم آبادان از شورای شهر چیست؟

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: آسفالت کوچه‌ها و معابر و همچنین اجرای شبکه فاضلاب شهری بیشترین مطالباتی است که مردم در دیدار با اعضای شورای اسلامی این شهر عنوان می‌کنند.

به گزارش ایمنا، قاسم بغلانی اظهار کرد: یکی از عوامل اعتمادسازی مردمی و تسریع در پیگیری مطالبات آنها، دیدار مستمر چهره به چهره و همچنین برگزاری میز گرد مردمی در اماکنی همچون مصلای نماز جمعه و حسینیه‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه ملاقات‌ها در شورای ششم به صورت مرتب در روزهای دوشنبه هر هفته بدون وقفه در حال برگزاری است، افزود: اخیراً میزهای مردمی در حسینیه‌ها نیز برپا کردیم زیرا معتقدیم ممکن است برخی از شهروندان نتوانند در روزهای دوشنبه برای بیان مشکلات به شورای اسلامی شهر مراجعه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه آماده حضور در حسینیه‌ها و مساجد این شهر برای رفع مشکلات هستیم، خاطرنشان کرد: این دیدارها را به عنوان یک قرارگاه عملیاتی در راستای رصد، پیگیری و رفع مشکلات مردم در سطح مناطق تشکیل می‌دهیم.

بغلانی ادامه داد: روز گذشته میز خدمت شورای اسلامی شهر آبادان در مصلای نماز جمعه آبادان با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد و بنا بر تکلیفی که قانون برای مسئولان مشخص کرده همه ما ملزم به خدمت رسانی به جامعه هستیم و امیدواریم در مراحل بعد این چالش‌ها برطرف شود.

وی گفت: آسفالت کوچه‌ها و معابر، اجرای شبکه فاضلاب شهری از جمله مشکلات اصلی بود که توسط مردم در این میز خدمت مطرح و به همراه شهردار آبادان دستورات لازم برای رسیدگی و رفع مشکلات صادر شد.

منبع: مهر

کد خبر 549007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.