برگرداندن اعتماد مردم بزرگترین خدمت به نظام است/ فرماندار جدید فریدن معرفی شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تأکید بر همراهی با سرمایه گذاران، گفت: برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان نثاری امروز- شنبه ۲۵ دی ماه- در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران فریدن در سالن سینما فرهنگ شهر داران، اظهار کرد: در ۸ سال گذشته به دلیل سومدیریت‌ها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شدند.

وی گفت: باند و جناح بازی کشور را نیست و نابود می‌کند و مردم نیز از جناح بازی‌ها خسته شدند و به امید بهبود وضعیت اقتصادی جامعه به دولت سیزدهم رأی دادند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: هدف دولت تلاش برای رفع مشکلات و برگرداندن اعتماد مردم به نظام است چون سرمایه نظام که مردم هستند.

جان نثاری گفت: اعتماد به داخل باید تقویت شود و این اتفاقات در سایه یک روحیه انقلابی صورت می‌گیرد، تجربه ثابت کرده هر جا کار در دست نیروهای انقلابی افتاد پیشرفت کرد و اگر دست لیبرال‌ها افتاد عقب گرد داشتیم.

وی افزود: با فکر انقلابی باید کشور مدیریت شود و هر کس در این جهت عمل کند انقلابی در غیر این صورت غیر انقلابی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید در ساختن کشور به همدیگر کمک کنیم، امروز برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است.

جان نثاری با تأکید بر مطالبه گری رسانه‌ها از فرماندار، گفت: فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم و وامدار هیچ گروهی نیست و از سوی استانداری انتخاب شده و برای مشکلات خرد و کلان مردم باید اهمیت قائل شود.

وی با بیان اینکه فرماندار به افراد دین مدار و با تقوا میدان بدهد، گفت: فرماندار باید با مردم زندگی کند تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت عدالت خواه است و حاشیه پردازی را بر نمی‌تابد، افزود: از فرصت‌ها استفاده تا جبران مافات شود.

جان نثاری تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران با پهن کردن فرش قرمز استقبال و همراهی شود زیرا سرمایه گذار به تکریم نیاز دارد، مشکلات مردم بیکاری و عدم ازدواج جوانان است.

به گزارش ایمنا، با حکم استاندار اصفهان و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان از تلاش‌های سه و هفت ماهه محمدتقی معین الدینی فرماندار سابق قدردانی و عزیزالله عباسی به عنوان سرپرست فرمانداری فریدن معرفی شد.

کد خبر 548993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.