وکیل و دوست فردوسی پور خواستار بازگشت عادل شد + فیلم

حامد احمدی مسئول جام حِرَف و مشاغل استان تهران، از رئیس صدا و سیما خواست تا عادل فردوسی پور را به شبکه سه برگرداند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسفند ۱۳۹۷ برای اکثر مردم ایران، ماهی است تلخ و دردناک که هرگز فراموش نمی‌شود. عادل فردوسی پور محبوب ترین و باسوادترین و بهترین مجری رسانه ملی در آن ماه از شبکه سه بدون کوچک‌ترین توضیحی، اخراج شد.

عادل فرزند رسانه ملی بود، کسی در سال ۷۸ با برنامه ۹۰ برای اولین بار روی آنتن شبکه سه آمد و شهرت زیاد و محبوبیت فوق‌العاده ای به دست آورد. همه زحمات او به باد رفت و علی فروغی که با استفاده از رانت فامیلی و در عین ناباوری به عنوان جوان‌ترین رئیس، به شبکه سه آمد حکم تعطیلی نود را صادر کرد.

عادل فردوسی پور به واسطه کار فوق‌العاده اش، جوایز زیادی برده و وقتی سال ۱۳۹۸ در مقابل چشمان علی فروغی مدیر شبکه سه، برنده جایزه بهترین برنامه تلویزیونی شد، پشت میکروفن رفت و با بغضی آشکار در چهره و آوای کلامش، اعلام کرد این سال بخاطر بی مهری مدیران سازمان صداوسیما سخت‌ترین سال کاری او بوده است.

فردوسی پور در راه تبدیل ۹۰ به سمبُل برنامه‌های تلویزیون، مشکلات بسیار زیادی را سر راه خود داشت، اما با وجود از دست دادن فرزندش، هرگز کوچک‌ترین اعتراضی نکرد و سعی کرد با سکوتش به هدف خود برسد. بارها بارها افراد سیاسی و غیر سیاسی وعده بازگشت عادل را داده‌اند اما عزم جدی برای حل مشکل را ندارند، آن هم مشکلی که هرگز توضیحی راجع به آن داده نشد که چرا نود دیگر هرگز پخش نشد.

جدا از صدا و سیما، این مجری کرمانی شاکیان زیادی هم بخاطر پرونده‌های بررسی شده در برنامه اش پیدا کرد. حمیدرضا جهانیان مالک وقت نفت تهران در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۷ در رادیو تهران اعلام کرد که از عادل شکایت کرده و به ۴۰ ضربه شلاق محکوم شده، البته با حکم دادگاه این شکایت از شلاق به پرداخت پول بدل شد و فردوسی پور هم پرداخت یک میلیون و پانصد هزار تومان این پرونده را بست.

کارزارها و کمپین‌های خیلی زیادی راه افتاد تا این فرد دوست داشتنی به تلویزیون برگردد، اما هرگز این اتفاق حداقل تا امروز رخ نداده است. این درحالی است پیمان جبلی رئیس جدید رسانه ملی در پی درخواست مردم، اعلام کرده بود: "منعی برای بازگشت عادل وجود ندارد" در حالی که هرگز اتفاقی را رقم نزده است.

حالا حامد احمدی که در قضیه جهانیان وکیل مجری نود بود و البته مسئولیت جام حِرَف و مشاغل را برعهده داشت، به عنوان یکی دیگر از چهره‌ها، در اختتامیه این رقابت‌ها که چهره‌های مهمی از جمله خود عادل حضور داشتند، با خواندن متنی، خواستار بازگشت عادل فردوسی پور شده است، هرچند او باید بداند که به رقم درخواستش، احتمالاً کسی بازهم توجهی نمی‌کند.

کد خبر 548988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.