نصب وسایل بازی پلی‌اتیلن در پارک‌های اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب هشت ست پلی‌اتیلن بازی کودکان در پارک‌های سالمند، شاخسار، آویشن، زنبق، احسان، جنت، کودک و علم‌الهدی خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استانداردسازی وسایل بازی کودکان در راستای ایجاد امنیت و سلامت آن‌ها در هنگام بازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، نصب وسایل استاندارد بازی و کف‌پوش کردن زمین بازی آن‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان کودکان و فراهم کردن محیطی امن و مناسب برای آن‌ها در هنگام استفاده از پارک‌ها، نصب وسایل بازی استاندارد کودکان و کف‌پوش کردن زمین بازی در بوستان‌های سالمند، شاخسار، آویشن، زنبق، احسان، جنت، کودک و علم‌الهدی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان با جدیت در دستور کار این سازمان قرار دارد، تصریح کرد: تا پایان سال جاری در بوستان‌های معلم، بهاران، رنگین‌کمان، اندیشه و امین که فاقد وسایل بازی استاندارد است، نصب وسایل بازی پلی‌اتیلن و کف‌پوش کردن زمین بازی انجام خواهد شد.

کد خبر 548950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.