طرح بخشودگی جرایم محدودیت‌های کرونایی تا پایان سال ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر همه امکانات اجرایی برنامه بخشودگی جرایم کرونایی در استان اصفهان صورت می‌گیرد، این طرح تا پایان سال ادامه دارد و شهروندان هیچ نوع نگرانی برای این مسئله نداشته باشند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جزئیات طرح بخشش جرایم کرونایی، اظهار کرد: برای تردد کادر درمان، نیروهای امنیتی، خدماتی و بعضی از مشاغل در همان ابتدای شیوع کرونا اعلام شده بود که با هماهنگی و داشتن مجوز این گروه از شهروندان می‌توانند بدون هیچ مشکلی در جاده‌ها تردد داشته باشند و بسیاری از شهروندان به خصوص کارد درمانی برای بخشودگی جرایم مراجعه داشتند.

وی اضافه کرد: عده‌ای از شهروندان هم وجود داشتند که به دلایلی مانند ابلاغ قضائی، داشتن بیمار یا آگهی ترحیم و فوت یکی از بستگان درجه یک در استان‌های دیگر برای حضور در مراسم ختم مجبور به خروج از استان اصفهان و سفر به استان‌های همجوار بودند و بدون مجوز تردد این کار را انجام دادند و مشمول جرایم کرونا شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: همه این افراد می‌توانند مدارک مستند مانند ابلاغ یا آگهی ترحیم، ابلاغ قضائی یا تاییدیه پزشک و نسخه‌هایی که برای مراجعه به بیمارستان‌ها داشته‌اند را به مراکز پلیس راهور شهرستان‌ها و مرکز استان در بخش‌های اجرایی تحویل داده و تشکیل پرونده دهند و به همکاران در پلیس راهور تاکید شده است به این موارد رسیدگی شود تا بحث بخشودگی جرایم در کرونا انجام گیرد.

بخشودگی جرایم کرونایی گروه‌های اول به قوت خود باقی است

سرهنگ محمدی تصریح کرد: بخشودگی جرایم کرونایی گروه‌های اول مانند کادر درمان، نیروهای امنیتی، خبرنگاران و نیروهای رسانه‌ای، نیروهای خدماتی و افرادی که مجبور به تردد در شهرهای دیگر بودند همچنان به قوت خود باقی است و این گروه از همشهریان می‌توانند به مراکز پلیس راهور برای بخشودگی جرایم مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبلاً لیست اسامی برای اجرای بخشودگی جرایم به تهران ارسال شد، در حال حاضر همه امکانات اجرایی این برنامه در استان اصفهان صورت می‌گیرد، طرح بخشودگی جرایم کرونایی تا پایان سال ادامه دارد و شهروندان هیچ نگرانی برای این مسئله نداشته باشند و رسیدگی به این جرایم تا پایان سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

کد خبر 548754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.