آماده‌باش نیروها وماشین‌آلات شهرداری شیراز

شهردار شیراز با اشاره به اعلام بارندگی توسط سازمان هواشناسی گفت: اکیپ‌های امدادی و خدمترسان و ماشین‌آلات شهرداری شیراز در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به اعلام بارندگی طی روزهای آتی اظهار کرد: علاوه بر تیم‌های تخصصی، ماشین آلات مناطق و سازمان‌های شهرداری که در این آماده باش بوده و با توجه به بارندگی‌های اعلام شده در ایام پیش رو، باب کت‌ها و پمپ‌های آبکش مورد نیاز که برای کمک به بخش بیرم شهرستان لار اعزام شده بود به شیراز بازگشته و هم اکنون برای خدمت رسانی به شهروندان آماده بکار است.

وی افزود: عوامل و نیروهای شهرداری در قالب تیم‌های عملیاتی از امروز _جمعه ۱۷ دی‌ماه_ جاری در منطقه سیل زده بخش بیرم حضور داشتند.

شهردار شیراز ادامه داد: ماشین آلات سنگین و اکیپ‌های مدیریت بحران شهرداری که برای امداد رسانی به منطقه سیل زده بیرم اعزام گردیده بود اقدامات مؤثری را انجام دادند.

اصنافی ضمن تشکر از مجموعه‌ها و تیم‌های عملیاتی اعزامی به این منطقه گفت: شهرداری با انجام لایروبی مسیل‌ها، ایجاد خاک‌ریزها برای آمادگی در برابر سیلاب‌های آتی، پاکسازی سطح شهر، آواربرداری منازل تخریب شده و جمع آوری گل و لای معابر اقدامات مؤثری را در شهر بیرم انجام دادند.

کد خبر 548707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.