نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس و فجر

دو کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار امروز پرسپولیس و فجر شهید سپاسی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و فجر شهید سپاسی از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه ۲۳ دی ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان گل محمدی با نتیجه یک بر صفر از سد حریف شیرازی گذشتند. قضاوت این مسابقه را مرتضی منصوریان عهده دار بود که شبی نسبتاً آرامی را تجربه کرد. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل و حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

سرنگون شدن نعمتی

در دقیقه ۶۷ سیامک نعمتی در آستانه ورود به محوطه توسط مدافع فجر نقش بر زمین شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

رودنیل: ادامه بازی صحیح بود.

عسگری: پنالتی نبود.

گل پرسپولیس

ارسال دقیق ترابی باعث شد تا کامیابی‌نیا خود را از مدافعین فجر جدا کرده و با اثری اندک با سر روی توپ، دروازه صادقی را بگشاید. با این وجود دقیقاً مشخص نبود آیا توپ توسط او وارد دروازه شده یا سانتر ترابی مستقیماً به گل تبدیل شده است. از طرفی کامیابی‌نیا در موقعیتی مشکوک به آفساید قرار داشت ولی داور گل را پذیرفت.

رودنیل: تصمیم داور صحیح بود و گل سالم است.

عسگری: تصمیم کمک داور درست بود و از آن ارزیابی است که برای چشم مسلح امکان پذیر خواهد بود. خطا ترابی خیلی قبل تر بود و متأسفانه باید داور خودش را تقویت کند.

برهم خوردن تعادل مهاجم پرسپولیس

دقیقه ۷۹ سیامک نعمتی در محوطه فجر سرنگون شد ولی منصوریان باز هم دستور به ادامه کار داد.

رودنیل: خطایی رخ نداد و ادامه بازی صحیح بود.

عسگری: تصمیم داور درست بود.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: منصوریان به دلیل بازی خوانی و دوندگی خوبی که داشت در صحنه‌ها حضور داشت و تصمیمات خوبی گرفت. دقیقه ۱۵ کمک داور دوم برای اعلام آفساید عجله کرد. بازیکن. شهرام گودرزی وقتی آسیب دید شایسته بود.

کد خبر 548646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.