توجه به نیروی انسانی اولویت شرکت فرودگاه‌هاست

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه تبریز، در نشست صمیمانه ای با مدیرکل، معاونین و مسئولین ادارات این فرودگاه، درباره موضوعات مختلف منابع انسانی گفتگو کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ علی شورمیج در این دیدار گفت: فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز علیرغم اینکه به لحاظ ترافیک پروازی یکی از پرترددترین فرودگاه‌های کشور است، اما مدیران و پرسنل آن با کم‌ترین حاشیه مشغول ارائه خدمت هستند.

وی گفت: علیرغم چالش‌های مالی صنعت هوانوردی در سراسر جهان به دلیل همه گیری کرونا بحث معیشت و رفاه پرسنل جز اولویت‌های اصلی شرکت فرودگاه‌ها است و انتصاب شاه نظری به عنوان مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات و استفاده از تجربیات وی در همین راستا است.

در ادامه نیز شاه نظری، مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات بررسی وضعیت نیروی انسانی را جز اولویت‌ها دانست و ضمن پاسخگویی به مشکلات مطرح شده گفت: وضعیت نظام پرداخت کارکنان و شرایط احراز مشاغل بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اصلاح ساختار تشکیلاتی فرودگاه‌های کشور که در دستور کار است ابراز داشت: این روند در فرودگاه تبریز هم به سرانجام می‌رسد.

مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات ادامه داد: در زمینه پرداختی‌ها و بیمه تکمیلی هم راهکارهایی ارائه و مقرر شد وضعیت نیروهای حجمی هم بسته به نوع فعالیت و حجم فعالیتشان مورد بررسی قرار گیرند.

شاه نظری با اشاره به کمبود نیروی انسانی در برخی قسمت‌ها گفت: این مساله با با بررسی مجدد در حجم فعالیت آن‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

همچنین رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: تنوع مسیرهای پروازی و شرکت‌های هواپیمایی فعال در فرودگاه تبریز در کل سال‌های فعالیت این فرودگاه بی سابقه بوده است.

وی اظهار کرد: وصول مطالبات اداره کل فرودگاه‌های استان در مقایسه با سال ۹۹ افزایش چشمگیری داشته است.
گفتنی است؛ این جلسه با پاسخگویی به سوالات و ابهامات مطرح شده در زمینه نیروی انسانی پایان یافت.

کد خبر 548554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.