مسئولان اجرایی به مطالبات شوراهای اسلامی رسیدگی کنند

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان اجرایی به مطالبات شوراهای اسلامی بیشتر رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد هاشمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به مشکلات فضای مجازی و پیشنهاد طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هدف از این طرح حمایت از حقوق کاربران و ساماندهی فضای مجازی است که به یکی از دغدغه‌های فکری مردم تبدیل شده و مسئله‌ای همگانی است؛ زیرا در بسیاری از روستاها فضای مجازی تبدیل به آسیب شده است، اما تاکنون به تأیید هیئت دولت نرسیده است.

وی افزود: مباحث دینی و اعتقادی بیشتر در شهرها آموزش داده می‌شود و روستاها به غفلت سپرده شده‌اند . وجود فضای مجازی و نبود آموزش‌های دینی لازم منجر به این شده است که معضلاتی از سمت روستاها به شهرها وارد شود که غیر قابل جبران است.

عضو شورای اسلامی شهر باباحیدر تصریح کرد: شوراهای اسلامی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و به نوعی جایگاه چانه‌زنی و رایزنی را دارند که در این میان باید مسئولان اجرایی به مطالبات شوراهای اسلامی بیشتر رسیدگی کنند.

وی با اشاره به مشکل اراضی ملی و مستثنیات در استان خاطرنشان کرد: در بعضی از نقاط مشاهده می‌شود زمین ملی به خانه‌های مسکونی چسبیده است و همین موضوع منجر به مشکلات عدیده برای شهرداری، دهیاری و مردم شده است.

کد خبر 548513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.