نبود پزشک جراح در بیمارستان فریدون‌شهر/ نیروهای بومی داوطلب جذب می‌شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به اینکه زمان طرح پزشکان جراح و دوره آنها در این محدوده تمام شده است، متأسفانه قریب به ۹ ماه است که در بیمارستان شهرستان فریدونشهر پزشک جراح وجود ندارد.

سیدمرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نبود پزشکان متخصص در بیمارستان شهرستان فریدون‌شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان طرح پزشکان جراح و دوره آنها در این محدوده تمام شده است، متأسفانه قریب به ۹ ماه است که در بیمارستان این شهرستان پزشک جراح وجود ندارد.

وی اضافه کرد: پیگیر موضوع برای تأمین نیرو در این شهرستان بودیم، اما متأسفانه طبق پیگیری‌های انجام شده امسال تا حدودی از نظر تأمین نیروهای متخصص در سطح کشور و از جمله در استان اصفهان در رشته‌های متفاوت مانند جراحی کمبود وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر یک جراح به کل استان اختصاص داده شده است و با توجه به این موضوع باید پیگیری‌ها از طریق نماینده منطقه در سطح وزارتخانه صورت بگیرد تا در آینده شاهد حل مشکلات این شهرستان باشیم.

نیروهای بومی داوطلب معرفی نشده‌اند

حیدری در مورد جذب نیروی‌های بومی این منطقه، تصریح کرد: اگر نیروهای بومی در سطح شهرستان وجود داشته باشند داوطلبان به طور قطعی جذب می‌شوند، در حال حاضر هنوز نیروی بومی‌ای معرفی نشده است که داوطلب جذب باشد.

وی خاطرنشان کرد: از طریق راه‌های متفاوت تلاش می‌کنیم تا امسال کمبود نیروهای پزشک بیمارستان شهرستان فریدون‌شهر را حل کنیم، برای انجام این کار سعی می‌کنیم زیاد منتظر نیروهای طرحی نمانیم و با یک ساز و کار واقعی در سطح این شهرستان و مابقی مناطق، مشکل کمبود نیروهای متخصص را حل کنیم.

کد خبر 548500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.