نفت مسجد سلیمان- استقلال/ تکمیل عملیات قهرمانی در پایان نیم فصل

تیم استقلال از هفته پایانی نیم فصل اول به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه، تیم فوتبال استقلال تهران در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می‌رود. آبی‌ها شرایط خوبی دارند و با برتری ارزشمند که هفته پیش مقابل مس رفسنجان بدست آوردند، همچنان با ۳۲ امتیاز در صدر جدول حضور دارند. تا اینجای فصل، آمار استقلال ۹ برد و پنج تساوی بوده و شکستی تجربه نکرده‌اند.

فقط یک بازی تا رسیدن به رکوردی تاریخی

شاگردان مجیدی در آستانه شکستن یک رکورد تاریخی هستند. استقلال در هفته‌های گذشته شکستی نداشته و با ۹ پیروزی و پنج تساوی در صدر قرار گرفته است. در صورتی که شاگردان مجیدی دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را بدون شکست پشت سر بگذارند رکوردی تاریخی را در باشگاه استقلال بر جای می‌گذارند. در تمام ادوار لیگ تا کنون در هیچ سالی استقلال یک نیم فصل را از ابتدای لیگ بدون شکست سپری نکرده و در صورت عدم باخت مقابل شاگردان کمالوند این رکورد برای اولین بار در تاریخ باشگاه تهرانی ثبت خواهد شد.

نفتی‌ها هنوز در شوک؟

هفته گذشته بود که تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در آبادان مغلوب هم نام خود شد و پس از این بازی اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. لیدرهای مسجد سلیمانی به رختکن تیم خود هجوم بردند و بازیکنان را کتک زدند. این اتفاق، بازتاب گسترده‌ای داشت، و بلافاصله فرد خاطی دستگیر شد، اما اکثر بازیکنان نفت حاضر به بازگشت به مسجد سلیمان نشدند و فراز کمالوند سرمربی این تیم هم استعفا داد، دلیل این تصمیمات عدم امنیت کادر و بازیکنان عنوان شد. محبی مربی نفت اعلام کرده کمالوند همچنان تمایلی برای بازگشت ندارد و در حال حاضر در تهران است. با این وجود باید منتظر ماند و دید که شرایط این تیم برای بازی امروز چگونه است.

نفت مسجد سلیمان- استقلال/ تکمیل عملیات قهرمانی در نیم فصل!

لیست مازاد آبی‌ها، مخالفت با جدایی مظاهری و بابک مرادی

باشگاه استقلال که به صورت هدفمند مظاهری را در ابتدای فصل جذب کرد، با توجه به اهمیت خط دروازه و عملکرد موفقی که در این فصل داشته، با کاهش قابل توجه گل‌های خورده مایل به استفاده همزمان از سه دروازه بان شایسته و توانمند در ادامه فصل است و با جدایی مظاهری در این مقطع موافقت نخواهد کرد. طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال به تمامی پیشنهاداتی که در این خصوص مطرح می‌شود پاسخ منفی خواهد داد. با این وجود رشید از لیست بازی فردا خط خورده است. ضمن اینکه مهری، کریم زاده و آزادی از لیست بازی امروز خط خوردند. دیگر بازیکنی که مجیدی اعتقادی به او ندارد بابک مرادی است، بازیکنی که هنوز قراردادش فسخ نشده است. فرهاد مجیدی به باشگاه اعلام کرده رضایتنامه مرادی را صادر نکنند تا برای معاوضه او اقدام شود، اما مرادی حاضر به معاوضه با بازیکنان دیگر نیست. او پیشنهادهایی دارد که می‌خواهد خودش تیم بعدی اش را انتخاب کند. از طرفی بازیکنانی که مجیدی می‌خواهد، از بین پیشنهادهای مرادی نیست و به همین خاطر مساله فسخ قرارداد رسمی این بازیکن با استقلال هنوز به نتیجه نرسیده است.

وریا غفوری به بازی نفت مسجد سلیمان رسید

وریا غفوری که به تازگی پس از هفت هفته به میادین بازگشته بود روزهای اخیر از ناحیه دوقلوی پا احساس درد داشت که پس از آزمایش MRI مشخص شد او مشکلی برای بازی امروز ندارد. از این رو وریا غفوری در جلسه تمرینی دیروز تیمش پیش از سفر به شهر مسجد سلیمان شرکت کرد و مشکلی برای همراهی این تیم ندارد، او در حال حاضر با کاروان آبی‌ها در مسجد سلیمان است. پیش از این بعضی از خبرگزاری‌ها خبر از مصدومیت کاپیتان استقلال داده و مدعی شده بودند که او بازی امروز را از دست داده است.

نفت مسجد سلیمان- استقلال/ تکمیل عملیات قهرمانی در نیم فصل!

وضعیت نامشخص ۵ بازیکن نفت برای بازی امروز

وضعیت ۵ بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای بازی با استقلال مشخص نیست. کرار جاسم، مهران امیری، علی محسن زاده، مجتبی لطفی و علی عبدالله زاده بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی نفت مسجدسلیمان در این بازی نیستند و باید دید که آیا کادر پزشکی تیم می‌تواند آن‌ها را به شرایط مسابقه برساند یا خیر.

چهار آبی سابق رو به روی مجیدی

تقابل آبی‌ها با چند بازیکن سابق این تیم در ترکیب حریف نیز قابل توجه است. یکی از این بازیکنان محمد بلبلی است که با انتقالی پر سر و صدا از سپیدرود رشت به استقلال آمد ولی او هرگز فرصتی برای درخشش در ترکیب تیم به دست نیاورد و حالا فردا می‌تواند برابر آبی‌ها به میدان برود. سینا خادم پور هم یکی دیگر بازیکنان نفت است که برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. این مدافع سال‌ها در جمع آبی‌های پایتخت حضور داشت و تابستان امسال به جمع مسجد سلیمانی‌ها اضافه شد. میلاد باقری آخرین بازیکن سابق استقلال است که به نفت مسجدسلیمان پیوسته است. بازیکنی که قبل از شروع لیگ نوزدهم به استقلال پیوست ولی هرگز فرصت پوشیدن پیراهن آبی در مسابقات را پیدا نکرد.

کد خبر 548462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.