توسعه فاز سوم شهرک صنعتی گلپایگان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان از توسعه فاز سوم شهرک صنعتی در شهر گلپایگان خبر داد و گفت: در شهرستان گلپایگان سه شهرک صنعتی با اشتغالزایی ۵ هزار و ۵۰۰ نفر فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن اتحادی امروز- چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه- در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعتگران روستای زرنجان در تولید ادوات کشاورزی و دامداری با بیان اینکه این تولیدات جذاب و قابل تحسین است، اظهار کرد: مسئولین شهرستان و استان در پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین و اخذ برند محصول از این تولید کنندگان حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه چهار دستگاه ادوات کشاورزی تولید شده توسط صنعتگران روستای زرنجان نمونه خارجی ندارد، افزود: لازم است این اختراعات برای جذب متقاضی در نمایشگاه‌های کشور در معرض دید قرار گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان تصریح کرد: مهمترین چالش حوزه صنعت گلپایگان نبود زمین است و سه سال است که زمین برای واگذاری به سرمایه‌گذاران خرد و کلان نداریم.

اتحادی خاطرنشان کرد: در برخی روستاها متقاضی زمین برای احداث کارگاه تولید ادوات کشاورزی و دامداری داریم و خواستارم در صورت عدم آلایندگی زیست محیطی به آنان زمین واگذار شود.

وی از توسعه فاز سوم شهرک صنعتی در شهر گلپایگان خبر داد و گفت: پس از رفع مشکلات زیست محیطی، راه و شهرسازی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان زمین واگذار می‌کند تا به متقاضیان تحویل دهد، به گلشهر برای ایجاد شهرک صنعتی زمین واگذار نشده است.‌

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان سه شهرک صنعتی با اشتغالزایی ۵ هزار و ۵۰۰ نفر فعالیت دارد، گفت: اکنون ۱۵۰ واحد صنعتی در این شهرستان داریم، افزود: شرکت پلیمر گلپایگان، شمش آلومینیوم و تولیدات قطعات خودرو و صنایع ساختمانی در سطح کشور نمونه است.

تولید کنندگان روستای زرنجان زمین برای توسعه کسب و کار ندارند

در ادامه روح الله مرجانی، عضو شورای اسلامی روستای زرنجان با تأکید بر حمایت مسئولین شهرستان در راستای توسعه کارگاه‌های تولیدی ادوات کشاورزی و دامداری صنعتگران روستای زرنجان، اظهار کرد: با حمایت مسئولین دستاورد این صنعتگران قابل عرضه در بازار کشور است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌هایی برای واگذاری زمین به شورا و دهیاری روستای زرنجان انجام دادیم تا در اختیار صنعتگران این روستا به منظور توسعه و یا احداث کارگاه جدید قرار گیرد تا ضمن رونق تولید زمینه اشتغال جوانان این روستا فراهم شود.

عضو شورای اسلامی روستای زرنجان گفت: روستای زرنجان بیش از ۱۵ صنعتگر دارد که در زمینه تولید کننده ادوات کشاورزی و دامداری پتانسیل خوبی دارند.

کد خبر 548412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.