تابلوهای تبلیغات غیر قانونی از امشب جمع آوری می‎شود

شهردار شهر شهرکرد گفت: مهلت جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی در شهرکرد به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی جاپلقی اظهار کرد: امروز آخرین مهلت برای جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرقانونی از سطح شهر است و از امشب شهرداری نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌کند.

وی افزود: به‌دنبال مکاتبات و برگزاری جلسات توجیهی با نمایندگان وکلا و پزشکان و اصناف مختلف، فرصت و مهلت‌های چندباره داده شد تا آنها نسبت به اصلاح یا جمع‌آوری تابلوهای خود اقدام کنند که تعدادی از این افراد پیشگام بوده و همکاری خوبی داشتند و جای تشکر و قدردانی دارد؛ سایر تابلوهای تبلیغاتی نیز از امشب توسط شهرداری جمع‌آوری می‌شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مؤثر در زیبایی محیط شهری، ایجاد نظم و ترتیب در استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به‌عنوان متولی تبلیغات شهری، مسئولیت دارد که بر این امر نظارت و رسیدگی داشته باشد.

جاپلقی ادامه داد: از اصناف، کسبه، مغازه‌داران، مجتمع‌های پزشکی، حقوقی و اداری درخواست می‌شود قبل از هرگونه اقدام، دستورالعمل مربوطه را که بر روی پورتال شهرداری قرار دارد مطالعه و نسبت به طراحی، ساخت و نصب تابلو اقدام کنند یا به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مراجعه نمایند تا قوانین نصب تابلوها را به آنها یادآور شوند و هماهنگی لازم به‌عمل آید.

کد خبر 548394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.