استقبال شهرداری سمنان از سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری

شهردار سمنان گفت: از هرگونه سرمایه گذاری در سطح شهر استقبال کرده و آمادگی داریم تا پروژه‌های ناتمام با قابلیت بهره‌برداری اقتصادی را به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند این بخش واگذار کند.

سید علی مرتضی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اتکا به بودجه‌های شهرداری و برخی کمک‌های دولتی، جهت بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و گسترش اماکن شهری به هیچ وجه جوابگوی نیاز وسیع برای سرمایه گذاری در این زمینه نیست بنابراین مشارکت بخش خصوصی و عمومی در قالب‌های مختلف سرمایه گذاری راهکاری مناسب در این خصوص است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهر، تصریح کرد: شهرداری سمنان از هرگونه سرمایه‌گذاری که زمینه اشتغال و رونق اقتصادی و گردشگری در سطح شهر را فراهم سازد، استقبال کرده و آمادگی دارد تا مرمت و بازآفرینی خانه‌های تاریخی تملک شده و دیگر پروژه‌های عمرانی با قابلیت بهره‌برداری اقتصادی را به سرمایه گذاران علاقه‌مند این بخش واگذار کند.

شهردار سمنان جذب سرمایه را باعث رونق اقتصادی شهر دانست و خواستار شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر سمنان به سرمایه گذاران و جلب مشارکت آنها در قالب فراخوان، برگزاری همایش و رویدادهای ایده پردازی شد.

کد خبر 548369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.