پایان خوش در انتظار آنچلوتی و سوپرکاپ اسپانیا؟

سرمربی رئال مادرید پس از سال‌ها مربیگری هنوز موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپرجام اسپانیا نشده و امیدوار است که این اتفاق بالاخره در این دوره رقم بخورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی امیدوار است با پیروزی در ال‌کلاسیکوی پیش رو برابر بارسلونا و صعود به مرحله نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی دیگر در سوپرجام داخلی را به کارنامه کاری خود اضافه کند.

آنچلوتی پیش از این با هدایت تیم‌هایی در ایتالیا، انگلیس و آلمان موفق به کسب عنوان قهرمانی در سوپرجام شده بود. او با میلان در ایتالیا این افتخار را کسب کرد، در دوران سرمربیگری‌اش در چلسی موفق به کسب عنوان قهرمانی کشوری شد و با بایرن مونیخ نیز این جام را به دست آورد.

با این حال پس از سال‌ها حضور در لالیگا، آنچلوتی هنوز در کسب سوپرجام ناکام است و نتوانسته کارنامه کاری خود در اسپانیا را تکمیل کند. وی امیدوار است که با عبور از بارسا و صعود به مرحله نهایی، شانس خود را برای کسب این افتخار بیازماید.

این دوره از رقابت‌های سوپرجام اسپانیا در حالی در عربستان برگزار می‌شود که باشگاه رئال مادرید شرایط بسیار خوبی هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا دارد. آمادگی بالای بازیکنان مادریدی به اضافه کریم بنزما و وینیسیوس جونیور آنها را تبدیل به خطرناک‌ترین زوج فوتبال اروپا کرده و سرمربی پایتخت‌نشینان اسپانیا نیز امیدوار است که با بهره‌گیری از این زوج فرانسوی-برزیلی، تیمش را به قهرمانی برساند.

رئال مادرید و بارسلونا امشب اولین بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد و برنده این مسابقه راهی فینال می‌شود تا با تیم برنده در دیدار بیلبائو و اتلتیکو روبه‌رو شود. سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار خواهد شد و این دومین ال کلاسیکویی است که در خارج از مرزهای اسپانیا برپا می‌شود.

کد خبر 548317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.