مجری به اسکار ۲۰۲۲ بازمی‌گردد

برای نخستین‌بار در سه سال اخیر قرار است مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۲ با حضور یک مجری اصلی برگزار شود.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام رسانه‌ها مراسم اسکار امسال با حضور مجری برگزار می‌شود و پس از سه سال این مراسم دوباره مجری خواهد داشت. هر چند نامی برای میزبانی این برنامه اعلام نشده اما گفته شده است گلن وایس برای هفتمین سال پیاپی کارگردانی اسکار را برعهده خواهد داشت.

مراسم اهدای جوایز اسکار نود و چهارم یکشنبه، ۲۷ مارس (هفتم فروردین ۱۴۰۱) برگزار می‌شود. پیش از آن اسامی نامزدهای نهایی هشتم فوریه اعلام خواهد شد.

اسکار برای آخرین بار در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با حضور جیمی کیمل به عنوان مجری برگزار و با نقدهای مثبتی هم روبه‌رو شد. پس از آن کسی به‌ع نوان گرداننده مراسم در این رویداد حضور نداشت.

دیگر میزبان‌های این مراسم در یک دهه اخیر شامل کریس راک در سال ۲۰۱۶، نیل پاتریک هریس در سال ۲۰۱۵، الن دی‌جنرس در سال ۲۰۱۴، ست مک‌فارلین در سال ۲۰۱۳، بیلی کریستال در سال ۲۰۱۲ و جیمز فرانکو و آن هاتاوی در سال ۲۰۱۱ بودند. انتخاب مک‌فارلین و فرانکو هاتاوی برای جذب مخاطب جوان‌تر صورت گرفته بود اما خبری از بالا رفتن آمار تماشاگران ارائه نشد.

به نظر می‌رسد انتخاب مجری اسکار در دوره رسانه‌های اجتماعی کاری سخت باشد، کما اینکه در سال ۲۰۱۹ کوین هارت به دلیل انتشار پست‌های غیرمحترمانه در رسانه‌های اجتماعی کنار گذاشته شد. آن سال شمار تماشاگان اسکار هم بالاتر رفت و به همین دلیل آکادمی تصمیم گرفت در سال‌های بعد بدون مجری مراسم را برگزار کند اما در نهایت منتقدان به این نتیجه رسیدند که بدون مجری مراسم بی‌برنامه است.

آکادمی اسکار تلاش می‌کند آمار تماشاگران را بالا ببرد، این در حالی است که سال ۲۰۲۱ آمار تماشاگران ۱۰.۴ میلیون نفر بود اما در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۳.۶ میلیون نفر به تماشای برنامه نشستند.

منبع: مهر

کد خبر 548311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.