افزایش توان تحرک پلیس راهور/ورود خودروهای جدید به ناوگان پلیس

معاون اجرایی پلیس راهور از افزایش توان تحرک این پلیس در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین رمضانی در ششمین رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: افزایش توان و تحرک پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ما محسوب می‌شود. در همین راستا نیز با اقدامات انجام شده توانستیم تغییرات مثبتی را در این زمینه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ توان تحرک پلیس راه و راهور ناجا از ۱۰ درصد به ۲۲ درصد افزایش یافت، افزود: این موارد نشان می‌دهد که اقدامات پلیس اثربخش بوده است.

معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی درباره تعداد خودروهای جدید اضافه شده به ناوگان خودرویی پلیس نیز گفت: طی دو سال گذشته و در مراحل مختلف بیش از ۲۵۰۰ خودرو به ناوگان خودرویی پلیس اضافه شده که عمده این خودروها شامل خودروهای کمک‌دار شده که به پلیس راه‌های جاده‌های برف‌گیر و کوهستانی اختصاص داده شده است.

وی افزود: علاوه بر خودروهای جدید دو هزار و ۴۰۰ خودرو نیز بازسازی و به‌روزرسانی شده و مجدداً وارد چرخه عملیات شد.

رمضانی درباره اینکه امروز چه تعداد خودرو وارد ناوگان شد، گفت: در جریان ششمین مرحله از رزمایش، ۱۵۰ دستگاه خودروی کمک فنردار راوفور وارد ناوگان عملیاتی پلیس راه و راهور شد که عمده این خودروها در اختیار پلیس راه استان‌های دارای گردنه و معابر برف‌گیر قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 548295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.