۲۵ درصد معابر شهری ویست آسفالت ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر ویست با بیان اینکه ۲۵ درصد از معابر این شهر آسفالت ندارد، گفت: منطقه چهل دستگاه شهر ویست آسفالت ندارد لذا با توجه سطح شیب منطقه ضرورت دارد بنیاد مسکن نسبت به جدول‌کشی و آسفالت معابر آن اقدام کند.

مهدی فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۹ سال گذشته (قبل از شهر شدن ویست) بالغ بر ۱۶۰ هزار متر مربع معابر از محل اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ درصد از معابر شهری ویست آسفالت ندارد، افزود: منطقه چهل دستگاه شهر ویست آسفالت ندارد، لذا با توجه سطح شیب منطقه ضرورت دارد بنیاد مسکن نسبت به جدول‌کشی و آسفالت معابر آن اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ویست گفت: سال گذشته بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در راستای خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن، ۹۰ خانوار شناسایی و به بنیاد مسکن برای خرید زمین معرفی شدند، اما با وجود پرداخت هزینه از سوی این افراد هنوز زمین تحویل متقاضیان نشده است که درخواست تسریع در واگذاری این زمین‌ها را داریم.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی گلسار، افزود: خط انتقال پروژه گلسار به منظور تخصیص حقابه آب شرب دهستان گلسار و شهر ویست در مرحله نهایی است، اما هنوز حقابه شهر ویست تخصیص داده نشده است.

وی گفت: مسیل رودخانه شنستان که از روستای کهرت و ارجنک سرچشمه می‌گیرد. و در مواقعی وقوع سیلاب به بحران تبدیل می‌شود. این مسیل به طول ۱۲۰۰ متر منطقه مسکونی میان ده و محله سادات را با مخاطره مواجه ساخته است و نیاز به ساخت دیوار ساحلی وجود دارد.

کد خبر 548273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.