کاشت ۵۰۰ اصله درخت بومی و سازگار با اقلیم در ایذه

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: افزایش سرانه فضای سبز شهری با کاشت نهال‌های متناسب با هویت و اقلیم این شهر در حال انجام است به طوری که در یک مرحله ۵۰۰ اصله درخت بومی و سازگار با اقلیم ایذه در مسیر منتهی به سایت باستانی اشکفت سلمان توسط واحد فضای سبز شهرداری کاشته شد.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارائه خدمات شهری با کیفیت مطلوب و رفع مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در اولویت شورای اسلامی شهر ایذه است.

وی با بیان اینکه دو طرح مهم با عنوان نهضت آسفالت و نهضت پاکسازی شهر به صورت روزانه اجرا می‌شود، افزود: ارائه گزارش عملکرد به شهروندان از طریق فضای مجازی و دیدارهای مردمی از موارد دیگر است که در شورای ششم اجرا می‌شود و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است به طوری که بازخوردهای مناسب آن را همه روزه دریافت می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه تصریح کرد: افزایش سرانه فضای سبز شهری با کاشت نهال‌های متناسب با هویت و اقلیم شهر ایذه در حال اجرا است به طوری که در یک مورد ۵۰۰ اصله درخت بومی و سازگار با اقلیم ایذه در مسیر منتهی به سایت باستانی اشکفت سلمان توسط واحد فضای سبز شهرداری کاشته شد.

وی تاکید کرد: خدمت خالصانه و شفاف به شهروندان شعار ما در این دوره مدیریت شهری است و همواره در تلاش هستیم وظایف خود را به عنوان یک واحد نظارتی در عملکرد مدیریت شهری به گونه‌ای انجام دهیم که رضایت شهروندان جلب شود.

کد خبر 548238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.