بوسکتس: برای الکلاسیکو هیجان زده هستیم!

هافبک تیم فوتبال بارسلونا گفت:ما دوران جدیدی را با ژاوی شروع کرده‌ایم و برای الکلاسیکو هیجان زده هستیم. انتظار بازی سختی را می‌کشیم، چند تاکتیک و برنامه برای شروع مسابقه داریم، فردا باید منتظر بمانید و ببینید که چگونه بازی را شروع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا شب- چهارشنبه ۲۲ دی ماه_ دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

سرخیو بوسکتس هافبک تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی الکلاسیکو اظهار کرد: ما دوران جدیدی را با ژاوی شروع کرده‌ایم و برای الکلاسیکو هیجان زده هستیم. انتظار بازی سختی را می‌کشیم، چند تاکتیک و برنامه برای شروع مسابقه داریم، فردا باید منتظر بمانید و ببینید که چگونه بازی را شروع خواهیم کرد.

بوسکتس در خصوص ️تفاوت الکلاسیکوی فردا با الکلاسیکوی لالیگا گفت: اکنون در مقایسه با الکلاسیکوی ابتدای فصل، از نظر بدنی قوی‌تر هستیم. کرونا تأثیر زیادی روی همه گذاشته است. فردا باید موقعیت سازی کنیم و برای گلزنی تلاش به سزایی داشته باشیم. در حال حاضر آمادگی بیشتری برای رقابت و کسب عناوین داریم. ما سعی خواهیم کرد که به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: از کرونا رنج زیادی کشیده‌ایم. ما با بازیکنان خود بازی خواهیم کرد و برای پیروزی به میدان می‌رویم. فردا هم مثل هر الکلاسیکوی دیگر با وجود مصدومیت‌ها شانس برد داریم. برای من مهم نیست که همه می‌گویند رئال مادرید، شانس اول پیروزی در این بازی است، مسابقاتی در لیگ وجود داشت که در آنها امتیاز از دست داده‌ایم. در واقع باید سعی کنیم بیشتر توپ را در اختیار بگیریم و در دقایق پایانی با احتیاط بازی کنیم. وقتی جلو هستیم، تیم حریف تهاجمی‌تر بازی می‌کند و باید از اشتباهاتمان جلوگیری کنیم.

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان جوانی که در تیم داریم همان‌هایی هستند که می‌توانند در آینده هویت این تیم را مشخص کنند. ما سوپرکاپ اسپانیا را اینگونه بازی می‌کنیم زیرا این قانون جدید ماست. باید مثبت اندیش باشیم و خوشحال هستیم که اینجا حضور داریم، این فرصتی برای کسب عنوان قهرمانی توسط ما است.

کد خبر 548190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.