نوسازی سیستم مکانیزه جمع‌آوری پسماندهای اراک

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از خرید و جای‌گذاری ۵۰۰ عدد مخزن جمع‌آوری زباله‌های شهری خبر داد و گفت: شناسایی نیازهای هر یک از مناطق سطح شهر به مخازن جمع‌آوری زباله ادامه پیدا می‌کند تا علاوه بر رفع کمبودهای موجود، شاهد نوسازی در سیستم مکانیزه جمع‌آوری پسماندهای شهری باشیم.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات از مناطق پنج‌گانه شهرداری اراک در خصوص نیاز آنها به مخازن جمع‌آوری زباله، خرید آن در دستور کار سازمان مدیریت پسماند اراک قرار گرفت و در روزهای گذشته نصب و جای‌گذاری آنها انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه هر یک از مناطق شهری اراک برای دریافت مخازن جدید جمع‌آوری پسماند، ۱۰۰ عدد است که جمعاً به عدد ۵۰۰ مخزن می‌رسد، افزود: مقرر شده است شناسایی نیازهای هر یک از مناطق سطح شهر اراک به مخازن جمع‌آوری زباله ادامه پیدا کند تا علاوه بر رفع کمبودهای موجود، شاهد نوسازی در سیستم مکانیزه جمع‌آوری پسماندهای شهری باشیم.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با اشاره به اجرای فاز دوم خرید و جای‌گذاری مخازن جمع‌آوری زباله در سال آینده، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ حداقل یک‌هزار عدد مخزن جدید به سیستم جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های شهری اراک اضافه خواهد شد که این امر بدون مساعدت همکاران من در شهرداری و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر امکان‌پذیر نبوده است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته تولید زیر مخازن بتنی برای نخستین بار توسط سازمان مدیریت پسماند انجام و منجر به کاهش هزینه‌کردهای شهرداری در این امر شد، خاطرنشان کرد: در این راستا حداقل شاهد ۴۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی مالی و همچنین تولید ۸۲۰ عدد زیر مخزن بتنی بوده‌ایم.

کد خبر 548125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.