شهردار نجف‌آباد: ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم

شهردار نجف‌آباد گفت: در مناطق پنج‌گانه شهر ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه در حال اجرا است از این رو باید توقع‌ها را واقع‌بینانه کرده و منابع مالی برای سال آینده، دقیق تعریف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرسول امامی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد که با موضوع ارائه گزارش ۹ ماهه از وضعیت مالی و نحوه وصول بودجه برگزار شد، اظهار کرد: در این مدت بیش از ۷۷ درصد از بودجه شهرداری وصول شده که نشان از جلوتر بودن شهرداری از زمان‌بندی سالانه خود است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته شهرداری مرکزی ۱۲۴ درصد از بودجه خود را جذب کرده و توانسته به مناطق نیز کمک کند، افزود: تمام سعی و تلاش شهرداری بر این است که از منابع استفاده بهینه داشته باشد تا پروژه‌های ناتمام را به ثمر برساند.

شهردار نجف آباد تصریح کرد: در مناطق پنج‌گانه شهر ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه در حال اجرا است از این رو باید توقع‌ها را واقع‌بینانه کرده و منابع مالی برای سال آینده دقیق تعریف شود.

وی اضافه کرد: افزایش سهم ۱۲۰ لیتر آب پساب به ۳۰۰ لیتر پیگیری می‌شود که برای تحقق این مهم حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

امامی با بیان اینکه در خصوص سگ‌های بدون صاحب ضعف قانون داریم، ادامه داد: از ابتدای سال، ۵۴۳ قلاده سگ زنده‌گیری شده است که تعدادی از آن‌ها واگذار شده و تعداد ۳۵۵ قلاده نیز در حال نگهداری هستند.

شهردار نجف‌آباد از پیگیری دغدغه‌های مربوط به سازمان آرامستان‌ها خبر داد و گفت: طبق ماده ۸۸ به دنبال تبدیل واحد متوفیات به سازمان آرامستان‌ها هستیم و دریافت مجوز آن از تهران در حال پیگیری است.

کد خبر 548073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.