پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تابع نظامات است

شهردار شهرکرد گفت: پرداخت حقوق کارکنان در شهرداری تابع یک سری نظامات است.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر اوضاع شهرداری شهرکرد روز به روز بهتر می‌شود و هر فرد در حد تلاش خود باید پاداش لازم را دریافت کند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران هنگام قبول یک مسئولیت با خود افرادی را برای کار در آن دستگاه یا سازمان به همراه می‌برند، تصریح کرد: من تنها یک راننده را با خود آوردم که با این شخص هم به صورت حجمی قرارداد بسته شده است در حالی که به شورای اسلامی شهر گفته بودم پنج نفر را با خود خواهم آورد؛ گاهی تنگ‌نظری‌ها آنقدر زیاد می‌شود که درجه انسانیت را زیر سوال می‌برد.

شهردار شهر شهرکرد تاکید کرد: برنامه‌های بسیار زیادی برای شهر دارم اما اولویت‌بندی آن به سرمایه‌گذار بستگی دارد؛ لذا شاید نتوان بعضی از را انجام داد.

وی در خصوص تکمیل میدان آبی شهرکرد، گفت: قراردادهایی با پیمانکاران وجود دارد که دست شهرداری را بسته است و از این پس نیز نباید قراردادی منعقد شود، زیرا این قراردادها طوری منعقد شده‌اند که پیمانکار بسیار تمایل دارد که پروژه انجام نشود و پول او تبدیل به سرمایه‌اش در پروژه شده است.

جاپلقی خاطرنشان کرد: در این خصوص بی‌تفاوت نیستم و مسئولیت خودم را در کنار اهداف شهرداری حفظ کرده‌ام که امیدوارم این میدان آبی تا ۲۲ بهمن‌ماه تکمیل شود.

کد خبر 548043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.