با اشتباهات داوری تنش بازی بالا گرفت/کاش یک نفر حق من را می‌گرفت!

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: بازی که تمام شد کارت من را گرفتند و گفتند میرزاجانپور فحاشی کرده، سوال من این است در سالنی که همه هواداران تیم مقابل فحاشی می‌کردند و صدا به صدا نمی‌رسید چگونه متوجه شدند من چه گفتم؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سالن المپیک گنبد به مصاف تیم این شهر رفت و با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد. پس از پایان این دیدار، سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر مسابقه، مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با تشخیص کمیته انضباطی به دلیل به کار بردن الفاظ ناشایست که برخلاف مقررات آئین‌نامه است، به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

مجتبی میرزاجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با محرومیت خود و حواشی بازی با گنبد، اظهار کرد: تنش در بازی با اشتباهات داوری بالا گرفت، برای هر امتیاز جنجال داشتیم و داور دیگر نتوانست بازی را کنترل کند. هواداران و بازیکنان گنبد حرف‌های ناشایستی می‌زدند، حتی سرمربی این تیم به خاطر یک امتیاز به اختلافات دامن زد ولی یک اخطار هم به او داده نشد.

وی ادامه داد: بازی که به پایان رسید کارت بازی من را گرفتند و گفتند میرزاجانپور فحاشی کرده است!، سوال من این است در مجموعه ورزشی که همه هواداران تیم مقابل فحاشی می‌کردند و صدا به صدا نمی‌رسید چگونه متوجه شدند من چه لفظی به کار بردم؟!

بازیکن تیم والیبال سپاهان تصریح کرد: ای کاش یک نفر از باشگاه سپاهان در کمیته انضباطی شرکت می‌کرد و با قدرت، حق من را می‌گرفت زیرا در این خصوص حرفی نزدم.

میرزاجانپور در خصوص مدت محرومیتش، گفت: با رأی کمیته انضباطی فقط بازی روز چهارشنبه با شهرداری ورامین را از دست می‌دهم.

کد خبر 548015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.